Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dumpa! Dumpa! Dumpa! Jag är också sjukt provocerad över att solen går ner. :rage:Hälsa den djävla mannen det, äntligen vet jag vems fel det är. ;)

:rofl::laugh: Hade tänkt hinna byta däck på båda bilarna innan det blev mörkt, men det sket sig redan på första däcket (och då var det ju dessutom hans fel att pannlampan inte fungerade :angel:). Kan ha ringt typ tre gånger och skällt ut honom på jobbet bara därför :devil:

Mvh / Vanligtvis Ganska Sansad

Har varit på middag med min farbror på Konstnärsbaren. Nu på väg hem. Passerade just det nedbrunna huset. Vill nästan gråta, typiskt att det skulle brinna i ett så vackert hus :(

ec58ccaf-cbf1-4b71-9bfa-b9a70284e556

Har varit på middag med min farbror på Konstnärsbaren. Nu på väg hem. Passerade just det nedbrunna huset. Vill nästan gråta, typiskt att det skulle brinna i ett så vackert hus :(

ec58ccaf-cbf1-4b71-9bfa-b9a70284e556

:cry: Fy sa ledsamt.

Nu har jag atit lunch ... efter en formiddag som flutit pa riktigt bra. Forst korde jag maken till ett mote ... sedan var det ett besok hos polisen for att fa levnadsbevisen paskrivna ... och sa slapade jag med Maken pa hundtraning pa en grasplatt mitt i sta'n. Min Princess Diva var rent fantastiskt duktig :love: utom att hon glomt hur man sitter igen.:angel: Hon kan bara lagga sig pa alla olika kommandon nu. Sitt, sta, ligg ... hon ligger. :cautious:
Efter ett snabbt besok pa posten for att skicka levnadsbevisen till pensions myndigheten har hundarna nu fatt konditionstraning pa lopbandet, jag har atit lunch och samlar mig for att stada kylskapet, ringa ett par samtal och fundera pa nar vi maste aka for att hamta grejor hos sonen i Portland och ata pa Eagles Lodge.

Det ar rent forskrackligt sa upptagen man blir sa fort man blir pensionar.:p

:rofl::laugh: Hade tänkt hinna byta däck på båda bilarna innan det blev mörkt, men det sket sig redan på första däcket (och då var det ju dessutom hans fel att pannlampan inte fungerade :angel:). Kan ha ringt typ tre gånger och skällt ut honom på jobbet bara därför :devil:

Mvh / Vanligtvis Ganska Sansad

Du vill INTE veta hur jag lät när jag pratade med särbon när jag bytte däck (har inte använt en mutterknack förut). Men vi är ihop fortfarande iaf :angel: :D

När man är sjukt trött och inte orkat äta ens förrän nu. Orkar inte laga mat och hade inte så mkt plock hemma.
Blev äggröra, glögg och kokad kronärtskocka med smör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 307
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka