Och hur länge till ska du jobba?Jisses så trött jag är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hur länge till ska du jobba?Jisses så trött jag är!
Och hur länge till ska du jobba?
Jag ska tänka på dig när jag ligger i min varma sköna sängSlutar 06.15. Känns som en evighet just nu.
Jag ska tänka på dig när jag ligger i min varma sköna sängmen först ska jag ta ut hundarna i dimmans land,det är som att kliva rakt ut i lättmjölk.
Dör den av det ?Jag slår ihjäl natten genom att lyssna på musik.
Den passerar i alla fall utan att man lägger märke till den så mycket.Dör den av det ?![]()
Fast det är väl bara att vänta? Om man står i kön så slänger de inte ut en bara för att telefontiden är slut.Ringde ett samtal. Det var 2 personer före i kön. Ingen idé att vänta kvar då telefontiden slutar om 20 minuter.
Med bara en person som tar samtalen är det inte säkert man hinner komma fram alls på den tiden. Nu är det ändå för sent.Fast det är väl bara att vänta? Om man står i kön så slänger de inte ut en bara för att telefontiden är slut.
Men det kan vara bra att veta för framtiden att det bara är att hänga kvar, vid telefontidens slut ställs inga nya i kön, men är du i kön så kommer du fram oavsett om det är en eller tjugo för dig.Med bara en person som tar samtalen är det inte säkert man hinner komma fram alls på den tiden. Nu är det ändå för sent.
Jag har något minne av att jag vid ett tidigare tillfälle blivit utkastad från en telefonkö när telefontiden tagit slut. Jag har inte uthållighet att chansa.Men det kan vara bra att veta för framtiden att det bara är att hänga kvar, vid telefontidens slut ställs inga nya i kön, men är du i kön så kommer du fram oavsett om det är en eller tjugo för dig.
Läser både här och din blogg. Håller tummarna. Varje dag som hon (har för mig att du skrivit att det var en hon någonstans) stannar kvar räknas.Ny morgon, nya blodprover tagna. Vattnet är fortfarande rött, men peppar peppar så verkar det än så länge lugnt ändå.
Planen för morgonen är att hoppa in i duschen om en timme, vänta på att frukosten dukas fram i köket och sen rulla tummarna tills läkarna kommer förbi (vilket kan bli i stort sett när som mellan 9-15).
Jag försöker tänka likadant. Det har gått 5,5 dygn sen vattnet gick nu, det är nästan en hel vecka extra. Det har hon definitivt på pluskontot, även om det skulle bli av nu.Läser både här och din blogg. Håller tummarna. Varje dag som hon (har för mig att du skrivit att det var en hon någonstans) stannar kvar räknas.