Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
23415282_10155331703917762_558384169397429319_o.jpg

Povar färgsättning.
Det var faktiskt riktigt snyggt :)!

Jag är från Stockholms-förort och har bott så och på Söder. Det var vad jag ville och mådde bästa av då.
Men idag uppskattar jag annat.
Åker ju till städer ibland. Men vill bo på landet.
Det tar ju 1h till Sthlm härifrån. Känns helt ok!
Ungefär samma härifrån en timme med bil och ca en och halv med tåg har alltid trivits bäst på landet :)

Sitter med onda infarten i huvudhöjd för att en inte ska göra ont. Återstår att se om jag tar mig igenom natten utan att rycka ur den på eget bevåg :cautious:

Livat idag med. Ett gäng snubbar bråkade utanför på gatan så pass att jag hörde dom över så mycket bättre :cautious: Jag var inte ensam att gå ut på trottoaren. Hörde nån som frågade vad det handlade om och fick svaret att nån hade en yxa :eek: Blev en käftsmäll (inte den "galna" som gjorde det, men han kom rusande igen sen), knuffar och tillslut skildes dom åt och satte sig i två olika bilar. Då kör båda två iväg samtidigt och dom krockar :cautious: Om det var avsiktligt eller inte låter jag vara osagt. ut igen och börja bråka... Polisen kom.
Sen gick jag in för att jag höll på att frysa arslet av mig. :cool:
Nu dricker jag te och äter min 5e? 6e? saffransbulle idag :cautious:

I hear you. Infarter är vidriga. Dock är de mindre vidriga om de inte gör ont. Var sitter den nu?
Ovansidan av handen. Så jag är enhänt sen imorse, annars gör det så ont att jag kallsvettas och nästan skriker rakt ut. Men förra bm ville inte göra om och nu är det en ny som jag inte har en aning om ifall hon sticker bra eller inte.

Kan du inte få bedövningssalva? Eller är det den du inte tål? :o
Precis, allergisk mot lidokain vilket är det verkningssamma ämnet i så gott som alla bedövande medel

Ovansidan av handen. Så jag är enhänt sen imorse, annars gör det så ont att jag kallsvettas och nästan skriker rakt ut. Men förra bm ville inte göra om och nu är det en ny som jag inte har en aning om ifall hon sticker bra eller inte.

Så ont ska det verkligen inte göra.

Sist jag hade en infart satte de den inte på handryggen utan mer mot handleden till. Där gjorde den betydligt mindre ont än de jag haft på handryggen.

Avokado är ju såå gott.
Guacamole
I sallad
Bara avokado och lite olja ,salt, citron.
Gratinerad.
osv osv osv :love:

Jag kan köpa ett helt gäng och tokäta under några dagar ibland, samma med äpplen. Jättemegasugen ibland och frossar :o

Så ont ska det verkligen inte göra.

Sist jag hade en infart satte de den inte på handryggen utan mer mot handleden till. Där gjorde den betydligt mindre ont än de jag haft på handryggen.
Nej jag har aldrig varit med om att det gjort så ont efter att den lämnats ifred en stund. Men förra bm tittade på den och sa att den sitter bra, och att det bara är röret som tar i kärlväggen när det gör ont. Hon förstod nog inte hur pass ont det gör, trots att jag försökte förklara.
Hade som sagt gladeligen avlägsnat den själv och varit utan en stund, men det lär vara samma person som satte den som upptäcker det = hon kommer då sätta en ny :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 440
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 524
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka