Hmm mediciner? Graviditet? Stress? Något annat? Bra a tt du äterBättre fråga. Jag vet inte. Undviker istället att äta.. inte bra det heller men jag äter iaf något.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm mediciner? Graviditet? Stress? Något annat? Bra a tt du äterBättre fråga. Jag vet inte. Undviker istället att äta.. inte bra det heller men jag äter iaf något.
Det var faktiskt riktigt snyggt![]()
Povar färgsättning.
Möjliga människa :roflNä usch och fyavokado, (stjälk)selleri, persilja och ananas är totalt oätligt
![]()
TackDet var faktiskt riktigt snyggt!
Ungefär samma härifrån en timme med bil och ca en och halv med tåg har alltid trivits bäst på landetJag är från Stockholms-förort och har bott så och på Söder. Det var vad jag ville och mådde bästa av då.
Men idag uppskattar jag annat.
Åker ju till städer ibland. Men vill bo på landet.
Det tar ju 1h till Sthlm härifrån. Känns helt ok!
Va fan. Fet är någon annan som stavar inte jag
Va fan. Fet är någon annan som stavar inte jag![]()
Det finns något som heter larmknappSitter med onda infarten i huvudhöjd för att en inte ska göra ont. Återstår att se om jag tar mig igenom natten utan att rycka ur den på eget bevåg![]()
Men då måste jag ju genomlida att dom sätter en ny. Jag vill inte ha nånDet finns något som heter larmknapp
Man ska inte behöva sitta sådär för att inte ha ont![]()
Men då måste jag ju genomlida att dom sätter en ny. Jag vill inte ha nån![]()
Kan du inte få bedövningssalva? Eller är det den du inte tål?Men då måste jag ju genomlida att dom sätter en ny. Jag vill inte ha nån![]()
Ovansidan av handen. Så jag är enhänt sen imorse, annars gör det så ont att jag kallsvettas och nästan skriker rakt ut. Men förra bm ville inte göra om och nu är det en ny som jag inte har en aning om ifall hon sticker bra eller inte.I hear you. Infarter är vidriga. Dock är de mindre vidriga om de inte gör ont. Var sitter den nu?
Precis, allergisk mot lidokain vilket är det verkningssamma ämnet i så gott som alla bedövande medelKan du inte få bedövningssalva? Eller är det den du inte tål?![]()
Ovansidan av handen. Så jag är enhänt sen imorse, annars gör det så ont att jag kallsvettas och nästan skriker rakt ut. Men förra bm ville inte göra om och nu är det en ny som jag inte har en aning om ifall hon sticker bra eller inte.
Så var det ja, usch vad jobbigtPrecis, allergisk mot lidokain vilket är det verkningssamma ämnet i så gott som alla bedövande medel
Nej jag har aldrig varit med om att det gjort så ont efter att den lämnats ifred en stund. Men förra bm tittade på den och sa att den sitter bra, och att det bara är röret som tar i kärlväggen när det gör ont. Hon förstod nog inte hur pass ont det gör, trots att jag försökte förklara.Så ont ska det verkligen inte göra.
Sist jag hade en infart satte de den inte på handryggen utan mer mot handleden till. Där gjorde den betydligt mindre ont än de jag haft på handryggen.