R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaSå du säger att jag behöver 6?
jag caddar mycket jag tänkte tre 24 tummare och en 12 för flödes status.Ja
Skämt åsido, fyra skärmar och uppåt känns nödvändigt om man måste dedikera en eller två av dem till specifika program som behöver köras alt. ständigt övervakas.
Annars kan jag tycka att tre skärmar är tillräckligt på ett vanligt skrivbord![]()
Varför tre skärmar, ni har väl bara ett huvud var?Ja
Skämt åsido, fyra skärmar och uppåt känns nödvändigt om man måste dedikera en eller två av dem till specifika program som behöver köras alt. ständigt övervakas.
Annars kan jag tycka att tre skärmar är tillräckligt på ett vanligt skrivbord![]()
Hur ska man annars få saker gjorda?Varför tre skärmar, ni har väl bara ett huvud var?
Jag har nog missat någotHur ska man annars få saker gjorda?
Det blir så mycket enklare med flera skärmar![]()
Tala svenskajag caddar mycket jag tänkte tre 24 tummare och en 12 för flödes status.
Jag sitter för tillfället med 10 olika program igång, att ha alla öppna på en skärm är omöjligt och med tre skärmar blir det enklare att få en överblick och jag kan därmed göra flera saker samtidigtJag har nog missat något![]()
Mycket impregnerandeJag sitter för tillfället med 10 olika program igång, att ha alla öppna på en skärm är omöjligt och med tre skärmar blir det enklare att få en överblick och jag kan därmed göra flera saker samtidigt![]()
När jag försöker få ordning på Ställverks flöden till givare, signaler och växlar samtidigt som jag försöker få energi till allt och få ordning på kommunikation mellan ställverket för och efter är det skönt att få en bra översikt på linjen.Tala svenska
![]()
OkeeejNär jag försöker få ordning på Ställverks flöden till givare, signaler och växlar samtidigt som jag försöker få energi till allt och få ordning på kommunikation mellan ställverket för och efter är det skönt att få en bra översikt på linjen.
Inatt skrek jag rakt ut att jag inte pallar mer. Så det finns inte mycket till mask kvar att ta påLåt den göra det.
Finns ingen anledning till att kämpa att hålla ihop i ditt läge.
Hur ska man annars få saker gjorda?
Jag brukar använda min stationära 27" som en dubbel. Halva innehåller tex Nyhetsmorgon live och halva tex buke. Svårt nog att hålla reda påHur ska man annars få saker gjorda?