Vi som köpt ny häst - Hur gick det sen?

Bra! Jag har världens härligaste, mysigaste pålla som jag avgudar 😍 Hon har verkligen gett mig en nytändning, så roligt att ha häst igen! Har nu haft henne 2.5 månader och vi har inte gjort så många knop utan mest lärt känna varandra då vi stått i ett mindre privatstall med dåliga ridmöjligheter nu på vintern iom den stora snömängden som kommit här uppe i norr. Har nu flyttat henne närmare mig till en anläggning med ridhus så nu ska vi sätta igång både matte och häst ordentligt 😁
 

Liknande trådar

Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 390
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 938
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp