Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han råkar inte vara en Västeråsare som gärna babblar om att du är en ängel och whatnot?Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.
VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!!![]()
Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.
VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!!![]()
Han råkar inte vara en Västeråsare som gärna babblar om att du är en ängel och whatnot?![]()
Fan, det finns fler alltså!Hm, han bodde iaf i Sthlm. Men den typen verkar vara klonad faktiskt. Har råkat på två till nu men dom hann jag blocka innan det blev för creepy.
Vaaaaar är min drömprins....?
Ja det finns ju gott om fruntimmer som är lika snabba@gul_zebra
Det är ett synnerligen obehagligt beteende. Men det funkar förmodligen mellan varven. Och därför fortsätter dom.
Fortsätter förundras över att det verkar vara så få som på riktigt vill avsluta sina singelliv. Vill alla bara ligga runt?? Är det livet när det är som bäst....?!
Han sjunger i ett band också, han skickade en länk på några låtar dem gjort idag. Riktigt bra, de sjunger synthpop typHar hittat en annan datingsida som också är gratis, Mazily.se. Tänkte att jag testar, kostar ju ändå inget så varför inte.
Fick kontakt med en kille som faktiskt verkar vettig, bor inte så fasligt långt bort heller.
Föll väl inte jättemycket för utseendet först, men han såg ganska allvarlig ut på bilderna då. Sedan skickade han en annan bild idag där han log och såg betydligt gladare ut. Vilken skillnad det blev, på den bilden var ju människan riktigt snygg.
"Någon med läsförståelse."Jag har ägnat ganska många ord åt att göra en profiltext där jag beskriver mig själv och vad jag söker, dvs en soulmate, mitt livs kärlek och partner för livet.
Likförbannat innehåller 90% av mailen jag får frågan: "Vad söker du här?"
![]()
Jag får också en del sådana. Jag brukar svara att jag söker det som står i min presentation.Likförbannat innehåller 90% av mailen jag får frågan: "Vad söker du här?"
![]()
Då kan du ha honom till att sjunga godnattvisor!Jag snackar vidare med killen jag skrev om tidigare. Måste ge honom ett arbetsnamn känner jag så han får heta musikern
Verkar vara en väldigt trevlig person, social och öppen och tycks ha en väldigt ödmjuk inställning till andra människor. Man kan ju inte säga någonting om någon utan att ha träffats egentligen, men han verkar vara väldigt rak och ärlig med vad han tycker och tänker.
Dessutom har han en sångröst som en gud![]()
Haha precisDå kan du ha honom till att sjunga godnattvisor!
Jag har ägnat ganska många ord åt att göra en profiltext där jag beskriver mig själv och vad jag söker, dvs en soulmate, mitt livs kärlek och partner för livet.
Likförbannat innehåller 90% av mailen jag får frågan: "Vad söker du här?"
![]()