Just nu har jag så himla mycket att göra så jag gör i princip ingenting istället. Känns som en bra strategi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu har jag så himla mycket att göra så jag gör i princip ingenting istället. Känns som en bra strategi..
Har också märkt att det är en ganska dålig strategi.. men jag är nog felprogrammerad för dessto mer skolarbete jag har att göra, dessto latare blir jag! Och så slutar det med att jag i halv panik slänger ihop något halvkasst sista dagenSamma här! Det är en ganska dålig strategi. Men inte får jag mer fart för detFörsöker ta ett steg i taget och inte tänka på hur mycket jag har att göra. Ta hand om en grej åt gången så att åtminstone några grejer blir färdiga i tid.
Dessutom har jag inte råd att åka och bo, har inga kontakter att bo hos heller.
Leta upp någon på buke! Hade nog jag gjort![]()
Sen öppnar ju antagningen för höstterminen idag med..
Har också märkt att det är en ganska dålig strategi.. men jag är nog felprogrammerad för dessto mer skolarbete jag har att göra, dessto latare blir jag! Och så slutar det med att jag i halv panik slänger ihop något halvkasst sista dagen![]()