Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tentan skriven, det gick ju sådärMen jag var inte ensam om att känna så, frågorna var lite knepiga. Det kan gå lite hur som helst, jag tror på precis under eller precis över godkänt.
På den positiva sidan så kom resultatet för tredje deltentan idag, där fick jag 89 %Skönt att kunna glömma bort den!
Tentan skriven, det gick ju sådärMen jag var inte ensam om att känna så, frågorna var lite knepiga. Det kan gå lite hur som helst, jag tror på precis under eller precis över godkänt.
På den positiva sidan så kom resultatet för tredje deltentan idag, där fick jag 89 %Skönt att kunna glömma bort den!
Har äntligen fått svar på min tenta som jag hade skickat in för ett par veckor sen, och YES nu är jag godkänd på två delkurser! Bara den tredje (och sista) kvar nu och om jag blir godkänd på den också så blir det här den första universitetskursen som jag har faktiskt genomfört och fått godkänt i
Inte så bra kritik dock, fick betyg E, och jag kan faktiskt förstå läraren som satte så lågt betyg. Kändes inte så kanon när jag skickade in den. Men jag är helt enkelt en sån som är ganska bra på att kunna sammanfatta saker och rent allmänt berätta om något större område. Är desto sämre på att fördjupa mig, och just det är något som man sysslar med på universitetsnivå. Börjar undra om jag ens är universitetsmaterial![]()
Vissa av oss behöver lite tid att komma in i universitetsvärlden. Jag klarade min första tenta med minsta möjliga marginal och kämpade sedan hårt för att hitta en bättre studie - och tentateknik. Första promemorian gick rätt bra men även där har mycket hänt sen första försöket. Nu för tiden rullar det på rätt bra, men det tog nog ett halvår eller så innan jag kom in i det.