Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heh. Känner igen det där.Snart börjar terminen igen. Är peppad men ändå inte (kan mer beskrivas som lathet).
Måste bara fråga, är mest nyfiken egentligen, men varför tar du bidrag + lån när du jobbar 100%, eller missförstår jag dig nu?![]()
Ni som läser husdjursagronom, behöver man en grafritare?
Jag har en sketen miniräknare som (knappt) håller för basåret, så behöver jag en sen kan jag ju lika gärna köpa nu tänkte jagAnvänder ni formelsamling?
Ni som läser husdjursagronom, behöver man en grafritare?
Jag har en sketen miniräknare som (knappt) håller för basåret, så behöver jag en sen kan jag ju lika gärna köpa nu tänkte jagAnvänder ni formelsamling?
Köp en miniräknare! Jag köpte en till basåret (den som rekommenderades) och har haft oerhört mycket användning av den. Både på basåret och nu. Husdjurarna läser en hel del matte, direkt eller indirekt.
Kan man lämna studieförsäkran nu för nästa termin fast kursen inte börjat? Kursuppropet är på måndag och jag ska gå den!
Studieförsäkran för vårterminen kan lämnas nu, ja.![]()
Ja jag fick både ett mail och ett sms från CSN om att studieförsäkran kunde lämnas nu men jag tänkte eftersom det står att man försäkrar på heder och samvete att man läser kurserna tänkte jag att man kanske måste ha varit på uppropet eller nåt![]()
Ekonomitentan skriven
Fasiken vad tungt! Jag brukar alltid gå ganska tidigt men den här gången satt jag i princip tiden ut. Hjärnan är mosMen det gick nog okej tror jag. Kunde gått bra mycket sämre i alla fall
Resten av veckan blir rätt lugn, har en tvärgruppsredovisning i avelsprojektet på torsdag men är lugn inför det. Sen ledigt i helgen innan nya kursstarter.