+1 på den.Stressad och omotiverad över studierna.. och verkligen inte sugen på att åka upp till Umeå för examination i veckan. Kan man inte bara snabbspola 1,5 år framåt i tiden ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den.Stressad och omotiverad över studierna.. och verkligen inte sugen på att åka upp till Umeå för examination i veckan. Kan man inte bara snabbspola 1,5 år framåt i tiden ?![]()
Jag är sååååå omotiverad. Mitt livs sista tenta imorgon och det enda jag gjort som varit i närheten av plugg är att installera en talsyntes på datorn![]()
Gud vad jag hatar den nuvarande kursen. Svensk grammatik. Gillar svenskan egentligen men handledaren slaktade kursen totalt senaste veckan i Sundsvall. Ett grupparbete, en paruppgift, två hemtentor till 27/11 och en salstenta den 15/12. Ja osså var jag ju ett riktigt spån och tackade ja till heltids jobb på skolan hemma med. YEY!
Åter till nominalfraserna. I hate you.
Ni som pluggar, kan man blanda komvuxkurser med högskolekurser för att få heltidsstudier?
Få man vara lite nöjd när handledaren säger att man är bättre på att hålla en lektion än vad några av deras kollegor är?Sista dagen på vfu idag och jag skulle vilja vara där mer! Så underbart roligt och jag har verkligen valt rätt utbildning! Jag kan knappt vänta innan jag får börja jobba på riktigt.
![]()
Det ska inte vara något problem så länge du har CSN-veckor för studier på gymnasienivå att plocka ut.