Var hittade du den? Jag läste programutvärderingar för 2014, 2015 och folk tar upp engelskan där ocksåRoade mig med att läsa kursutvärdering från förra hösten, tänkte på er när det stod "engelskakursen ej acceptabel"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittade du den? Jag läste programutvärderingar för 2014, 2015 och folk tar upp engelskan där ocksåRoade mig med att läsa kursutvärdering från förra hösten, tänkte på er när det stod "engelskakursen ej acceptabel"![]()
NejVar hittade du den? Jag läste programutvärderingar för 2014, 2015 och folk tar upp engelskan där också![]()
Jag är också förkyld.. och börjar få.ont i ryggen / höfterna av allt bussåkande...Okej ligger halv död i första förkylningen för i årLämnade in seminarieuppgiften igår iaf som ska vara inne på måndag morgon, har en bok att läsa inför gruppuppgiften nästa vecka. Ska försöka få till att vi bara är där de två dagarna som är schema lagda för att jag mår verkligen pissigt
Blir alltid så himla dålig när jag blir förkyld
![]()
Pendlar också kör dock bil en så länge, men inge sugen alls på nästa vecka .. Tröttsam väg att köra och ännu tröttsammare när man inte mår braJag är också förkyld.. och börjar få.ont i ryggen / höfterna av allt bussåkande...![]()
Jag lyckades dessutom bli åksjuk första gången i mitt liv i veckan.. hoppas det bara är förkylningen som spökar, det vill jag inte upprepa..Pendlar också kör dock bil en så länge, men inge sugen alls på nästa vecka .. Tröttsam väg att köra och ännu tröttsammare när man inte mår bra![]()
Haha ja verkligen! Grejen är att gruppen vi hamnar i kommer vi dessutom behöva göra ett arbete till med. Så suger gruppen är man liksom fast i ytterligare ett arbete sen@niphredil ja det känns muntert med grupparbeten när vi är flera som redan har gnällt över detta märkliga fenomen den här terminen va?
Har du någon speciell relation till Tanzania?![]()
Hua, ja. Och för all del, som var mitt problem, arbetstider, småbarnstider etc som krockar och man får ingen samlad tid för gruppen utan måste sitta när det egentligen inte passar. Hoppas att din grupp har lite mer lika tider. Jag skulle vilja hamna i samma grupp som andra småbarnsföräldrar eller som i alla fall har liknande tider till nästa gång. Vet i alla fall en till.Haha ja verkligen! Grejen är att gruppen vi hamnar i kommer vi dessutom behöva göra ett arbete till med. Så suger gruppen är man liksom fast i ytterligare ett arbete sen.
Jag har varit mycket i Tanzania, både privat och i jobbet och har dessutom tillbringat en hel sommar där. Har så jävla mycket på jobbet just nu så jag hoppas att plugget ska underlättas av att jag valt ett land jag "kan" och har erfarenhet av.
Oj! Det kan jag tänka mig tog tid!@Amha Ja fy jag kan tänka mig det! Kommer ihåg också när jag gick på universitetet och jag hamnade i en grupp med tjejer som samtliga ville göra allt tillsammans - inklusive skrivandet. Tog evigheter!
I den här kursen gör vi ju allt på distans så förhoppningsvis (snälla gode gud) är det effektiva, organiserade människor som man snabbt kan dela upp arbetet med och sedan arbeta var och en för sig.
This!Kommer ihåg också när jag gick på universitetet och jag hamnade i en grupp med tjejer som samtliga ville göra allt tillsammans - inklusive skrivandet. Tog evigheter!![]()
GodkändaTentan i fredags kändes rejält mycket bättre än vad jag förväntade migBara hoppas resultatet säger det samma när det dyker upp!
Grattis!Godkända![]()