Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ALLA som tentade idag fick 10 eller 12 (A eller B, de två högsta betygen av sju möjliga)! Vet inte om det betyder att deras rapporter var sjukt bra eller att censor och examinator var snälla
.
Vad är allmän och speciell patologiJag har idag börjat plugga på patologin. Har praktisk/muntlig tenta på hela allmänna och speciella patologin i mitten på februari. Innan det blir det tenta i livsmedelshygien men eftersom det bara är 5 dagar där emellan måste jag "förplugga" pato nu. Så jäkla mycket man ska kunna!!!
Samtidigt måste jag börja med att färdigställa ett CV och personligt brev...
Vad är allmän och speciell patologi? Jag har själv aldrig hört den uppdelningen och blev konfys
.
Näää, är det sant?! Åh gud, det där med hårddisken är mitt livs absolut värsta mardröm när det kommer till plugg...Heja dig som lyckades få ihop det till slut i alla fall, själv hade jag nog varit för chockad/panikslagen för att få fram ett enda ord på den nya uppsatsen...
Angående chokladens vara eller icke vara känner jag lite likadant just nu. Hade egentligen tänkt tillåta mig själv att äta lite sämre nu den här veckan med tanke på alla tentor, men jag känner mig ändå jätteskyldig så fort godispåsen åker fram... Trots att jag var på gymmet för 2 timmar sen! Haha, det är inte lätt när det är svårt![]()