Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast det som ar ultimat bra med mendeley ar ju att man kan dela en artikel folder med andra personer, typ for grupprojekt eller forsknings projekt. Darmed ser personer vart man fatt information far etc.
macs pdf program har jag aldrig anvant till att halla ordning pa mina artiklar![]()
Tillägg:
Kom på att att det kanske bara är LiU som har HEL(?)
Du får göra som jag har gjort. Jag tror jag har nämt det tidigare i tråden. Gör en egen tavla med kom-ihåg-ord. Saker som du helt enkelt ska läsa när dumma tankar kommer in i bilden.
Prestationsprincessa: http://www.dn.se/nyheter/sverige/koppla-av-prestationsprinsessa---du-duger
HEL 1 är verkligen en skum och konstig kurs. Men bara bita ihop.
Jag läste den för 1 år sen på Liu.
Ja, jag tycker bara det känns så knasigt med en tavla med kom-ihåg-ordKänns inte riktigt jag att göra så. Kan ju lika gärna tänka dem eller säga dem högt för mig själv tänker jag. Även om jag tror tavla säkert är toppen för vissa.
Tror artikeln har en del poänger, kände igen mig i en dl (värde-prestation och hur det i sig utgör en falsk självkänsla... har läst om det förut). Tycker det är intressant, jag är så pass medveten om det idag men blir ändå helt överlycklig om t.ex. sambon fått mycket bekräftelse från hans arbete, då känner jag mig så STOLT och glad för hans skull! Men varför?Han är ju lika duktig ändå, det vet jag ju... Och för honom - visst, han tycker det är lite kul med beröm, men han har samma syn på sin själv som innan. Gud, måste sluta med detta innan barnen kommer så jag inte framgångsberömmer dem för mycket
![]()
HEL 1 är verkligen en skum och konstig kurs. Men
bara bita ihop.
Jag läste den för 1 år sen på Liu.
Vad är det för fel o bli STOLT över sin sambo o hans framgångar på jobbet?Jag blir stolt över min sambo när något positivt på jobbet händer.
Ah, I see! Jag läser ju till psykolog vid Linköping och vi hade den inte, men psykolog är ju inte helt och hållet vårdrelaterat så det är nog därförÄr det bara vid HU den går kanske? Kul med en till Linköpingsbo, verkar finnas flera
![]()
Vad motiverande, ska sätta mig med första basgruppsuppgiften nu![]()
Haha! Kursen går fort över och sen är du igång med allt det andra. Det är bara svårt att ibland förstå vad man ska ha det man läser till. Sen var inte min handledare så himla rolig heller så var nog därför det både var konstig och skum.
Men välkommen till HU, jag är sjuksköterskestudent på T3![]()