Det går en dans på Sunnanö....Vals om sommaren
Men jag är värmeälskande fryslort fast jag gillar låten ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går en dans på Sunnanö....Vals om sommaren
Men jag är värmeälskande fryslort fast jag gillar låten ändå.
hen kom inte, så nu har jag en annan köpare till karetMin mage har lugnat ner sig lite. Är nästan "normal" idag
Svettningarna och värmevallningar har lugnat ner sig också. Vet ej om det är nya medicinen eller annan dos av Levaxin som gör det
Nu väntar jag på en akvariumköpare, som inte har hört av sig om vilken tid...![]()
där dansar Rönnerdahl, med lilla Eva Liljebäck ....Det går en dans på Sunnanö....
Vi får ses snart sen kan vi redovisa på buke hur det gick.där dansar Rönnerdahl, med lilla Eva Liljebäck ....
Så deprimerad å min sambos vägnar...
Han var hos doktorn igår som såklart frågar hur det gått sen sist (3 veckor. Var meningen att det skulle vara 2 veckor men sambo missade sin tid förra veckan och fick ny tid till igår).
Sambo förklarar att senaste 2 veckor har varit piss.
Natt-medicinen vågar han inte ta för de nockar ut honom och han blir sovandes 6-8h i en och samma position och när han ska upp på morgonen är det ett rent helvete! Han säger att han hellre sover dåligt så han ligger och byter position då och då när han vaknar av att det gör FÖR ont.
Dag-medicinen hjälper inte alls. Kan likställas med att ta en alvedon.
Doktorn undrar om han varit hos fysioterapeut.
Sambon svarar nej. Jag kan knappt gå på toa, ännu mindre göra stretchövningar SAMT fysion har själv sagt att han inte kan hjälpa honom mer i detta stadie. Doktorn säger då "konstigt han sa så, det kan han visst"
Resultat: doktorn skriver ut mer av samma mediciner och säger "dubbla dosen"och bokar in nytt möte om 2v.
Thats it.
Jag är så jävla förbannad just nu.
Ovh sambon börjar uppvisa depressions-symptom och igår kväll var han nära att bryta ihop helt.
Jag börjar allvarligt vli orolig för hans psykiska hälsa![]()
Så deprimerad å min sambos vägnar...
Han var hos doktorn igår som såklart frågar hur det gått sen sist (3 veckor. Var meningen att det skulle vara 2 veckor men sambo missade sin tid förra veckan och fick ny tid till igår).
Sambo förklarar att senaste 2 veckor har varit piss.
Natt-medicinen vågar han inte ta för de nockar ut honom och han blir sovandes 6-8h i en och samma position och när han ska upp på morgonen är det ett rent helvete! Han säger att han hellre sover dåligt så han ligger och byter position då och då när han vaknar av att det gör FÖR ont.
Dag-medicinen hjälper inte alls. Kan likställas med att ta en alvedon.
Doktorn undrar om han varit hos fysioterapeut.
Sambon svarar nej. Jag kan knappt gå på toa, ännu mindre göra stretchövningar SAMT fysion har själv sagt att han inte kan hjälpa honom mer i detta stadie. Doktorn säger då "konstigt han sa så, det kan han visst"
Resultat: doktorn skriver ut mer av samma mediciner och säger "dubbla dosen"och bokar in nytt möte om 2v.
Thats it.
Jag är så jävla förbannad just nu.
Ovh sambon börjar uppvisa depressions-symptom och igår kväll var han nära att bryta ihop helt.
Jag börjar allvarligt vli orolig för hans psykiska hälsa![]()
Flytta till USA eller Australien. Vi kan köra en massutvandring pga klimatetKan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??
Så många kloka frågor du ställer och jag är hel tom på svar så jag hoppas någon annan kan reda ut detKan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??
Kan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??
Åååå norrskenHerrejävlar vilket norrsken vi har nu!![]()
Kan inte hitta något positivt med sk "svensk vinter". Norrut är det extremt mycket snö, halt, isigt och svinkallt. Här är det snålblåst, iskallt, enda fördelen är att man slipper den massiva snön. VARFÖR bor vi Sverige under vintern? Älskar vi att plåga oss själva? Gillar vi att vara lite svårmodiga? Gillar vi mörkret som lägger sig över oss halvårsvis? Gillar vi isiga vindar som piskar oss i ansiktet, att halka på isfläckar, att gå runt som stela pinnar och frysa. Att alltid skynda oss från punkt A till B och hoppas på att slippa frysa ihjäl på vägen. Vad är vi för sjuka självplågande människor egentligen??