Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår såg jag sambo som filmen "Vi". Vad anser ni om den? När sambon låg på golvet och Skarsgård ställde sig framför och tog fram den och pinkade sambon rakt i ansiktet ja då fick jag nog och stängde av filmen.
Igår såg jag sambo som filmen "Vi". Vad anser ni om den? När sambon låg på golvet och Skarsgård ställde sig framför och tog fram den och pinkade sambon rakt i ansiktet ja då fick jag nog och stängde av filmen.
Den har tydligen fått mycket bra recentioner. Sen ville jag ju få lite inspiration till nya sambo som trådar härTänker nog mest att vid dina 93 år på orten så kanske du skulle hålla dig till lite mer stillsamma och snällare filmer. Nu har jag själv inte sett "Vi" men på din beskrivning låter den väl "så där" kanske.
*Kr*Jag förstår inte. Såg du och din sambo filmen?
1. NejDu heter sambo?
Och undrar vad vi andra tycker om filmen vi?
Någon av i släkten Skarsgård pinkade din sambo i ansiktet när din sambo låg på golvet?
Du stängde av filmen för att... vara med och kissa, torka upp eller nåt sånt?
Usch ja, honom skulle man inte vilja möta på en mörk cykelbana en kulen kvällHar bara sett trailern, verkar vara för "hemsk" för mig. Någon som har sett hela filmen? Vad tyckte ni?
1. Nej
2. Ja
3.Nej. I filmen pinkade Skarsgård på sin sambo i hennes ansikte när hon låg på golvet.
4. Ja....Nej, nej
Men att Bruce Willis skjuter 25 araber med två skott rör dig inte i ryggen?