Videokamera

athena

Trådstartare
Jag har aldrig ägt en sådan, men funderar nu på att skaffa en. Eller det kanske inte ens heter videokamera numer..? Filmkamera?

Det jag kommer att filma är saluhästar och troligen barn ;). Jag behöver absolut ingen avancerad variant men jag vet inte alls vad jag ska köpa! Vad letar jag efter? Jag tänker typ enkel digitalkamera fast med rörlig bild. Det går ju att filma med min diggikamera också men kvalitén är för dålig.

Det ska vara enkelt att föra in filmerna i datorn sen.

Har tänkt pris runt 2000:- men det får man kanske inget för?

Hjälp, hjälp.

Sv: Videokamera

Vi köpte en samsung någontin 300 för 1999 plus minneskort på onoff nu i dagarna och håller på och provar den. Verkar helt okej för de pengarna iaf!
TÄnkte jag skulle hem till bror och titta på filmerna här någon dag, han har lite bättre tv än vi har. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
R
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en ny kamera till mig själv i julklapp. Var inne lite snabbt på Elgigantens hemsida och upptäckte att jag är... 2
Svar
25
· Visningar
2 911
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 910
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka