Bukefalos 28 år!

Viktig fråga om ostbågar

:laugh:

Vad är oddsen för att jag dessutom så sent som i morse stod och klagade på att päronen blivit övermogna så snabbt?! :laugh:
Jag köper bara päron om jag verkligen vet att de går åt om högst två dagar. Däremot kan jag beräkna att klämma i mig 4-5 päron de två dagarna.

Det här med ostbågar tycker jag är en katastrof. De stora, nya , kan i viss mån fungera men inte riktigt. Hur kunde Olw göra så? Jag ska prova de där cheese crunches får se hur de smakar. Jag har ätit chips istället för ostbågar och det är så B för mig och mina smakpreferenser. Meloner är ju verkligen snordyra om de inte är bra, så jag förstår alla system. Avokador köper jag enbart mogna, stora nuförtiden, löjligt dyra om de inte är bra.
 
Andra typer av meloner brukar jag lukta på. Om de luktar sött och gott genom skalet så är de mogna! Undrar vad andra kunder tänker när de ser mig plocka upp en honungsmelon, sätta näsan vid den och dra in ett djupt andetag... :D ???
Speciellt om du tar upp å testar en 5-6 olika och bestämmer dig för att ingen duger så du plockar inte med dig nån av dom 😄
 
Asså, jag tycker ju dom veganska ostbågarna är supergoda och klart överlägsna orginalet. Men jag har ju iofs aldrig varit ett stort fan av ostbågar innan dom veganska kom så är nog inte rätt person att be om smakråd. :angel:
 
20230517_124823.jpg
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 704
Senast: Ajda
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 163
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 703
Senast: ako
·
Äldre Ibland händer det att jag tar någon av mina löpturer i skog och mark, problemet är bara det att jag inte har några riktigt bra skor...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp