Viktminskningsprogram hos Må Bättre...

Cambrie

Trådstartare
De verkar ju köra en raid där de startar sådana program nu. Någon som har erfarenhet och vet hur mycket kostnaden för att hoppa på en sådan grej, med personlig tränare, just för att gå ner i vikt, kan landa på?
 
De verkar ju köra en raid där de startar sådana program nu. Någon som har erfarenhet och vet hur mycket kostnaden för att hoppa på en sådan grej, med personlig tränare, just för att gå ner i vikt, kan landa på?

Må Bättre är svindyra och man binder sig för ett års medlemskap. Jag kommer inte att gå hos dem igen.

Vill du prova rekommenderar jag att du noga läser det finstilta.
 
Misstänkte det. Ska dit på information ikväll, men misstänkte som sagt att de är svindyra, har inte heller möjlighet att skriva mig på ett år då jag inte ens vet om jag kommer att vara kvar i regionen under det här året. Hur är det med SATS till exempel?
 
Hur det är med SATS vet jag inte då de aldrig funnits i mina städer men hos alla gym jag gått hos måste man alltid anmäla sig för minst 1 års abonnemang. Dock är flytt från orten ett giltigt skäl till att bryta avtalet. Jag vet inga som bara har månadsvis abonnemang. MåBättre är något dyrare än de andra jag gått hos (finns dock dyrare också) men i alla fall i min stad var det mycket bra PT-instruktörer, stort urval av klasser och övningar, mycket generösa öppettider (bra för skiftjobbare som mig) och därför värt de extra pengarna för mig fast jag hade billigare gym (fast någon jätteskillnad var det inte, vi pratar om ca 50 kr). Ska väl tilläggas det är 6 år sedan jag gick på gym i Sverige så det kan ju ha ändrats.
 
Misstänkte det. Ska dit på information ikväll, men misstänkte som sagt att de är svindyra, har inte heller möjlighet att skriva mig på ett år då jag inte ens vet om jag kommer att vara kvar i regionen under det här året. Hur är det med SATS till exempel?
kollaom inte nordic wellness har något utan bindningstid har för mig jag har sett det någonstans. Eller börja med ett 10-kort på nåt ställe och testa om det passar dig.
 
kollaom inte nordic wellness har något utan bindningstid har för mig jag har sett det någonstans. Eller börja med ett 10-kort på nåt ställe och testa om det passar dig.
Verkar inte finnas runt mig :-/ Men jag tänkte så här; man kan frysa eller avsluta abbonnemanget om man blir sjuk, gravid, flyttar och så vidare. Jag provar väl och kör. Jag behöver verkligen push för att komma igång och gå ner i vikt, betalar jag för det så blir chansen större att jag fortsätter att gå. Men viktminskningsprogrammet med personlig tränare - jäkla dyrt det var.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 840
Senast: SiZo
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 424
Senast: cewe
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 493
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp