Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips är att ha i kvarg! Det är nyttigt, proteinrikt och mer mättande än att använda lättfil!![]()
Veckans vägning blev en minskning med 0,4 kilo. Totalt 5 kilo nu på 7 veckor. Det känns lättare att väga 88 kilo nu jämfört med 93. Nu blir det hårdkörning denna veckan. Blev så äckligt motiverad av en människa i närheten som ska få se på f-n.
kl
Vågen står på 71,4 kg.
Och jag står still, enligt vägningen förra måndagen... Första gången det händer... Och egentligen så har jag gått upp, då vågen faktiskt gick ner till 70,7 kg förra veckan... men jag försöker tänka att jag bara ska tänka just måndagar, för att inte bli så besviken... Men usch. Egentligen +0,7 kg denna vecka.![]()
Men jag säger väl att jag står still, eftersom den förra måndagen också stod på 71,4 kg...
Men, jag förstår varför. Och det är ingenting som kommer vara "jämt". Jag har fyllt år. Och även om jag ätit rätt vettig mat, så har det åkt ner lite tårta i min mage (inga mängder dock). Så, jag antar att det ordnar upp sig till nästa måndag. Men ÅH vad väntan är dryg...
Men,det går nedåt i alla fall!
-5kg är ju toppen!
Ska också hårdköra ordentligt efter lite fusk i slutet på förra veckan som planade ut viktnedgången,men bara att köra vidare!
Vi kan och SKA ner!
kl
Jag är något förvirrad. Jag har fuskat genom att kolla hur mina "smalbyxor" (eh, snarare inte lika tjock som vanligt-byxor) sitter nu. Och jag får upp dom för rumpan nu, från att ha haft dom i knävecken.
MEN mina vanliga byxor. Det syns ingen skillnad?! Dom är inte förstora på något sätt.
Smalbyxorna - från knäveck till att få upp dom nästan helt.
Vanlig byxorna - ingen skillnad.
Hur går det till? Jag blir deprimerad.
Eller är det så att det är svårare att se för att jag redan fick på mig dom? Åh... Jag vet inte. Jag blir inte pepp på någonting här. Även fast "smalbyxorna" talar sitt tydliga språk och skriker mig i örat...