Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, men Vårruset är super! Ska du springa själv eller i lag? Jag har sprungit i lag tidigare, urkul med trevlig picknick efter (om man springer i lag!) Man kan alltid klämma sig runt, men en rekommendation är att ladda upp ordentligt innan. Det har nämligen inte jag gjort någon av de två gånger som jag varit med i vårruset
Första starten hade jag magkatarr som blivit värre och värre i flera veckor, och sista veckan innan start levde jag på en dl proviva mango om dagen i en vecka. Tog mig runt på 30 min men mådde INTE bra efteråt (konstigt?), andra gången åt jag prinsesstårta till lunch och satt på buss i många många timmar, inte den bästa uppladdningen där heller
![]()
kl
Verkade som att bilderna jag la upp tidigare var uppskattade... Så jag tänkte jag lägger upp en till.![]()
Jag hittade en såå osmickrande bild på datorn idag, tagen den 1 januari. Så då tog jag en till minst lika osmickrande bild.![]()
![]()
1 januari vs 19 februari
Javisst finns det en dubbelhaka där, men inte riktigt lika stor som tidigare...![]()
Det var riktigt gott
Gillar ni bilder så kan jag alltid fortsätta lägga ut, är nördig och fotar min mat varje dag
KattenMedHatten: Bra jobbat!![]()