Du är ju grym!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju grym!
Jag har gått ner ca 2 kg på våra första 2 5:2 veckor.
Hade hoppats på mer men framför allt förra helgen blev väldigt mycket för mycket god mat![]()
Heja lil-sis, jag hejar på dig. Kram P
Jag tycker att det går bra med fastedagarna, det var nog bara allra första dagen som var värst.
Idag har jag ätit viktväktarnas nudelsoppa till lunch och ikväll ska vi göra broccolisoppa med kassler och ev äter jag en kvarg antingen före eller efter träningen beroende på när vi äter middagen.
Nopp. Det finns det inte. De visar alla för mycket. Men de är fortfarande bättre än de vi har på jobbet för de visar ännu mer fel - särskilt när kollegan står och tittar sidan om.Finns det någon våg man kan köpa hem som går att lita på?
Nopp. Det finns det inte. De visar alla för mycket. Men de är fortfarande bättre än de vi har på jobbet för de visar ännu mer fel - särskilt när kollegan står och tittar sidan om.
Skämt och sido. Jag tycker också att alla vågar är knasiga. Går man upp två gånger efter varandra så kan man ha gått ner 0,7 kg. Betvivlar att den motionen orsakar 0,7 kg viktminskning.