Har stått på 57-58 kg hur länge som helst. Idag så hade det helt random dippat ner till 55.2 kg. Det händer ju grejjor! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt!!Har stått på 57-58 kg hur länge som helst. Idag så hade det helt random dippat ner till 55.2 kg. Det händer ju grejjor!![]()
Tycker inte det är så konstigt att man hatar sig själv, då man hela tiden misslyckas med något som många tycker är så lätt och inte förstår varför det är ett problem.
Samhället är ju så pass utseende fixerat idag att man känner sig väldigt obekväm som tjock. Är också svårt att köpa kläder om man inte är 2 meter lång. Reklamen för mulligas kläder utgörs ofta av kvinnor som är normala men längre, och givitvis ska dom hålla i en bakelse eller något....
Det är ju ett tecken för mig att jag är misslyckad och inte kan ta kontroll över en så "lätt" sak.
Nu pratar jag ju bara för mig själv och hur jag tänker. Verkar finnas många som trivs med sig själva och inte mår så dåligt av det som jag gör. Jag beundrar dom och önskar att det inte var så viktigt för mig heller.
Ibland funderar jag på om det beror på att det är en av dom få saker jag kan påverka och styra över själv i ett liv som inte alltid varit så lätt.
Jag har gjort den här resan många gånger och alltid slutar det med att när jag börjar se slutet på det hela så tappar jag kontrollen och går snabbt upp igen. Har undrat många gånger varför? När jag är på väg att börja känna att jag fixar det här och mår bättre än på länge så tappar jag allt och blir ännu mer besviken på mig själv.
Men den här gången så ska jag hela vägen![]()
Härligt!!
Men hallå, du ser ju skitsmal ut på varenda bild man ser juVerkligen!
Tror nog att jag kommer vara nöjd när jag kommer ner till 52-53, inte långt kvar alls! Känner mig fortfarande lite flabbig så ett par kg till och så slipper jag tänka på om jag ser tjock ut hela tiden.![]()
Men hallå, du ser ju skitsmal ut på varenda bild man ser jufast det är ju känslan som är det viktigaste.
Tack för välkomnande!Välkommen!
Jag har använt godis till allt.
När jag gjort något bra, då är jag värd det!
När jag är ledsen, då är jag värd att tröstas!
När jag är hungrig, då går det ju så fort!
Jag har alltid en orsak att äta godis!
Det är godiset som är så jobbigt att låta bli, har ett grymt sockerberoende.
Igår bjöd dom på så fluffig, fin prinsesstårta på jobbet..... Jag led som tusan och kände hur snålvattnet rann i munnen.
Fast jag klarade mig och känner mig nöjd idag. Blir ju inte lättare utav att man måste förklara inför alla flera ggr att man vill verkligen inte ha en liiiiten bit. "Klart du ska ta en liten bit, det är du värd" Nää, det är jag inte värd, har ju en del redan att ta bort efter två kattastrof helger. Gick säkert upp utav att sitta bland 18 st som mosade tårta under hela mötet
Är faktiskt lite trött på att vara tjock och funderar på om jag aldrig kommer att kunna äta lite gott utan att bli tjockare?
Känner en sorg utav att min kropp inte kan bete sig normalt och antagligen aldrig kommer att få ett normalt förhållande till godis![]()
Vad jag känner igen mig i det du skriver!Tycker inte det är så konstigt att man hatar sig själv, då man hela tiden misslyckas med något som många tycker är så lätt och inte förstår varför det är ett problem.
Samhället är ju så pass utseende fixerat idag att man känner sig väldigt obekväm som tjock. Är också svårt att köpa kläder om man inte är 2 meter lång. Reklamen för mulligas kläder utgörs ofta av kvinnor som är normala men längre, och givitvis ska dom hålla i en bakelse eller något....
Det är ju ett tecken för mig att jag är misslyckad och inte kan ta kontroll över en så "lätt" sak.
Nu pratar jag ju bara för mig själv och hur jag tänker. Verkar finnas många som trivs med sig själva och inte mår så dåligt av det som jag gör. Jag beundrar dom och önskar att det inte var så viktigt för mig heller.
Ibland funderar jag på om det beror på att det är en av dom få saker jag kan påverka och styra över själv i ett liv som inte alltid varit så lätt.
Jag har gjort den här resan många gånger och alltid slutar det med att när jag börjar se slutet på det hela så tappar jag kontrollen och går snabbt upp igen. Har undrat många gånger varför? När jag är på väg att börja känna att jag fixar det här och mår bättre än på länge så tappar jag allt och blir ännu mer besviken på mig själv.
Men den här gången så ska jag hela vägenJag tappade kontrollen över helgen och fick direkt ett stort bakslag, men har nu tagit tag i det igen och ska nu ner hela vägen. Även om det drar ut på tiden!