Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow vad duktig du är!!-2,1kg denna veckan, -4kg sedan starten för 14 dagar sedan!
Samt -8cm i midjan!
Det känns bra nu!!!!
-2,1kg denna veckan, -4kg sedan starten för 14 dagar sedan!
Samt -8cm i midjan!
Det känns bra nu!!!!
Idag kände jag mig så glad och nöjd efter att varit ute och joggat. Börjar äntligen känna mig stark i kroppen och jag närmar mig sakta men säkert gränsen till att inte vara överviktig!
Det jag inte förstår är varför min omgivning ska vara på mig hela tiden om hur rynkig, kutryggig, gammal m.m jag har blivit! " Inte ska jag gå ner mer nu"
Förstår inte riktigt varför dom vill att jag ska förkorta mitt liv med att få massa problem med sjukdomar som uppkommer av övervikt. Jag mår ju så mycket bättre och orkar ju med mitt jobb på ett annat sätt. Och sen så underlättar det något min spondylatrit jag har, så värken blir lättare att ta.
En av vinsterna är ju också att jag kan köpa kläder som jag får på mig utan att behöva springa runt som en tok för att hitta något som går på....
Börjar bli ledsen på att behöva försvara att jag inte vill vara överviktig längre!
Nej! Jag vill inte ta en kaka eller något annat som jag vet triggar i gång mitt sockerberoende. Jag vill kunna äta mat i stället för en kaka och bli mätt.
Och jag kommer inte att hamna på psyket utav att jag inte är fet längre....
Så då har jag gnällt av mig. Och kommer fortsätta min kamp för att bli normalviktig trots allas klagan.
Skönt att kunna ösa ur sig frustationen här![]()