Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dietisten igår godkände godis en dag i veckan bara jag ätit all mat för den dagen först. Och 5dl pepsi Max.
Hon påstod att man inte ska vara alltför hård mot sig självFörsta intrycket var en mkt barsk dam men det gick över snabbt.
Godiset i sig är nog inte problemet utan att hålla koll på mängden. Jag älskar godis och äter det allt för ofta... åt det ofta även när jag gick ner i vikt. Men då var jag noga med att välja kanske fem stycken godisar, inte fler. Fyller du en påse kommer du förmodligen sätta i dig hela, och det är ju onödigt om du vill gå ner i vikt.
Grattis!! vad härligtJaaaaaaaaaaaa!!! Äntligen bytt första siffra!
åh stort Grattis!!NU mina kära vänner, kan jag meddela att jag väger in på tvåsiffrigt. ÄNTLIGEN!För första gången på nästan två år! Och det gick mycket fortare än vad jag trodde. Är så glad så jag vet inte vad jag ska ta mig till med dagen
![]()
Glömde väga mig i morse, ska försöka komma ihåg imorgon. Har varit hos dagkirurgen på kvinnokliniken, nytt utomkveds men kroppen verkar klara av den själv den här gången.
Hoppar in i denna tråd och hoppas att få mer motivation att hålla igång! Idag är dock en lyckad dag två siffrigt på vågen!! Började min resa feb 2012 då vakna jag upp och intekände igen personen i spegeln så mkt mortion och en del nutrilett så gick jag ner 40 kg på ett år men sen tog det stopp stanna på 102 vad jag än gjorde gick jag inte ner mer , nu har jag kommit i gång igen började motionera mer å bytte ut en del måltider i fredags och det har gått bra hittills äntligen under hundra så jag hoppas jag orkar fortsätta 10kg till!