I söndags fick jag nog, kände mig som en uppblåst Zeppelinare så jag grävde fram ett "gammalt" kostprogram
Det jag lyckades gå ner 10 kg på 6 veckor med. Har ju faktiskt inte gått upp alla dessa kg sen dess utan lyckats hålla mig "viktstabil" ja så pass viktstabil jag kan vara. Är i alla fall långt från vad jag vägde då innan programmet
Första två veckorna är liberal LCHF med lågkaloriinslag, eller hur man ska beskriva den. Mycket grönsaker, inte överdrivet med fett (men lightprodukter är bannlysta). Peridiska fasta 4:3 (fasta med mindre än 500kcal tre dagar i veckan, resterande dagar ligger på mellan 1200-1700 kcal)
Rivstart i måndags med fastedag. Bara kaffe samt citron/ingefärsvatten (ett glas ska drickas varje morgon) till frukost och sen grönsaksomelett till lunch och laxsallad till middag = 495kcal
Fy bubblan vad jag mådde dåligt på eftermiddagen, den huvudvärken, fanns inte en enda tablett som hjälpte mer än kortvarigt. MEN vaknad pigg som en lärka på tisdagen istället
Nu ska man ju egentligen inte väga sig mer än en gång i veckan men jag var bara tvungen kika lite
-2,1 kg sen måndags, visst det är ju till övervägande del vätska, men jäklar vad lättare jag känner mig och skärpet har redan ett nytt hål
Nu ska det väl vara 17 om jag inte ska bytt 10-talssiffra innan december, har knappt 4 kg dit för tillfället
Hejja hejja

Jag har haft en liten svacka. Vi har inte kunnat använda vårt kök pga ytterliggare en vattenskada och då blir det nära till hands att man köper onyttigheter tillsammans med micromaten
Började om igen i måndags och ligger nu trots allt under lägsta siffran innan jag halkade av banan. Så jag är Back on Track

Hade ett drömmål om tvåsiffrigt på nyårsafton men det kan jag nog avskriva nu. Menmen allt är bättre än inget. Kanske att jag klarar mitt drömmål om 10kg på 8 veckor iaf. Isf ska jag fira med en ny frisyr