Jag är inte överviktig på något sätt, men jag känner ändå att jag inte gillar den vikt jag har nu utan vill gå ner till ca 60 kg, vid 60 kg ser jag inte för smal ut, men har ändå platt mage och aningens former.
Jag började med Appen Lifesum för en vecka sedan där man lägger in hur många kalorier allt innehåller man äter så ser man hur mkt man har kvar att äta den dagen osv.
Är 171 cm lång Började på 66,7 kg och vägde mig igår och väger nu 65,6 . så har gått ner lite mer än ett kg på en vecka. Trots att jag legat ett par dagar lite över maxkalori på ett dygn.
Äter ca 1550 kcal om dagen. Kommer fortsätta så så länge jag ser att jag fortsätter gå ner, om det stannar av så kanske jag försöker dra ner lite till. Men vill ju att det ska ligga på en nivå där jag orkar ligga och även kan äta något godis eller liknande nästan varje dag för annars funkar det inte i längden för mig.
Kollar på bilder från i somras där jag vägde ca 64 kg, och jag ser lite för pluffsig ut så det är främst därför jag satt som mål att nästa sommar skulle jag väga ungefär 60 kg