Vikttråden 2023

Min våg verkar ha hämtat sig från sitt nervösa sammanbrott. Idag vägde jag exakt lika mycket som igår. Ska väga mig några dagar i rad bara för att kolla om jag kan lita på den igen. Vill även väga mig på en annan våg för att hitta ett gränsvärde.
 
Min våg verkar ha hämtat sig från sitt nervösa sammanbrott. Idag vägde jag exakt lika mycket som igår. Ska väga mig några dagar i rad bara för att kolla om jag kan lita på den igen. Vill även väga mig på en annan våg för att hitta ett gränsvärde.

Min har också något nervöst sammanbrott och vill inte starta alls, men det kanske är lika bra när jag varit iväg på tjänsteresa nu ett par dagar :o
 
Har fortfarande inte köpt en ny våg, men tror inte det ändrat sig så mycket. Varit stressigt i livet och i skolan så har inte kunnat fokusera så mycket på extra protein, men mer motion har det blivit, men det spelar ju sällan roll för mig när det gäller viktnedgång, såvida jag inte går väldigt mycket. (30-40K steg 😅)
 
Vågen kom igång och började funka igen helt av sig själv och det känns som att det lossnat lite igen, med ytterligare lite nedåt efter att ha stampat lite på samma ställe ett par veckor. Väldigt skönt! :up:

Idag känner jag mig dessutom riktigt duktig träningsmässigt som varit iväg till ett gym för första gången på typ 10 år... Att jag inte ens tränade utan bara var inne och löste medlemskap och köpte kort (barnen satt i bilen) är väl en petitess i sammanhanget va? :angel:
Har åtminstone cyklat till stallet (1h tor.) så rörelse har jag ändå fått.
 
Jag har mofflat i veckan, upp 0.4. Måste försöka hålla veckorna fria från snask, men det är svårt i juletider tycker jag 😂 tur jag är ledig över jul. Jobbet göder oss.
 
Har gått ner 4 kg sen toppnotering i oktober. Dock har jag knappt ätit på 1,5 vecka så när livet blir mer normalt kanske jag går upp en del av det, vi får se. Ska dessutom utomlands en vecka i december så det kanske också kommer motverka resultatet i slutet av året. Behöver gå ner 5-6 kg till ändå.
 
Jag hoppar av vikttråden tillfälligt. Vägrar banta i december :laugh: kommer tillbaka i mitten av januari någon gång. Tanken är att hålla i träningen i varje fall! Jag strulade visst till mätningen jag gjorde och fick bara till korrekt mått på låren. 4 cm hade jag gått ner där. Känslan är att lika mycket eller något liknande försvunnit från magen. Har nog 6 kg kvar att gå ner. Förhoppningsvis inte mycket mer även efter jul :o
 
Jag hoppar av vikttråden tillfälligt. Vägrar banta i december :laugh: kommer tillbaka i mitten av januari någon gång. Tanken är att hålla i träningen i varje fall! Jag strulade visst till mätningen jag gjorde och fick bara till korrekt mått på låren. 4 cm hade jag gått ner där. Känslan är att lika mycket eller något liknande försvunnit från magen. Har nog 6 kg kvar att gå ner. Förhoppningsvis inte mycket mer även efter jul :o
Nej december blir nog en utmaning kan jag tänka mig :bag:
 
Kunde inte hålla mig pga nyfiken. Men bara 5 kg att gå ner för att komma till min "pre-puppy-weight". :laugh: Är väldigt tacksam att det inte var mer efter att ha levt på mängder av hämtmat, godis, glass osv i 6 månader. Kunde varit betydligt värre.
 

Liknande trådar

Tjatter Som en person som alskar utvarderingar och planeringar forsoker jag alltid hitta lite tid i mellandagarna for att fundera over det...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 914
Senast: BernT
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 962
Senast: zassoo
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 825
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Om någon här sparar i stabila utdelningsaktier vilka sparar ni i ? Jag vill öka mitt innehav i detta och är därför lite nyfiken på vad...
Svar
10
· Visningar
727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp