Bukefalos 28 år!

Vilda Västern kommer till Yddingen

(Sydsvenskan)
Bara positiva röster har hörts om planerna på en anläggning med westernridning vid Yddingesjön. Men länsstyrelsen kan tänkas protestera. YDDINGE. En ridanläggning med ridhus, stall och boningshus...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

Funderar över varför och hur länge westernridning ska förknippas med "Vilda västern"

/LL
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

Men vi skjuter ju bara puffra, kastar lasso, dricker vatten ur kaktusar och drar våra hästar i munnen ju, det vet väl alla ;) :devil:
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

En förlängning av Bökebergs Gård låter det som... Samma personer inblandade också.
 
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

ja det verkar inte finns någon gräns för resurserna där inte...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 026
Senast: Nepenthe
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 105
Senast: emma-vsm
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 064
Senast: Yeah but
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 641
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp