Vilka boots är bäst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snoa_rover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 136
Sv: Vilka boots är bäst?

Jag har både Eskadron konstläderboots och Eskadronbootsen med fårskinnskant. Kardborren på dem är värdelösa. Har fått gå till en skomakare som sytt fast dem 2 gånger och de är inte mycket använda alls.
I övrigt gillar jag dem.

Finns ju Mark Todd boots. 170 kr/par. Jättebra de med.

Ååå nu blev det ju jätte svårt...:D Är Mark Todds bättre? Är ju iaf bättre pris:angel:

Jag trooor att Genesis har såna, fråga henne.
Ryttarstugan.se har sådana, men deras webshop är stängd vecka 26 & 27, men om du vill beställa kan man ringa.
Är typ en kula på dem så att de inte ska snurra runt har jag också för mig.

De är snygga iaf ;)

Har funderat på dom där, en kompis har sådna och är nöjd med dom.. har just nu ett par från Hö*ks som inte fungderar något vidare, karborren gick sönder efter en ridtur :smirk:

Om du vill ha vanliga runda så har Globus Eskadron kopior som håller jättebra. ca 100 kr/paret.

jag har den vanliga enkla gummi modellen med kardborre, de har hållt i över ett år.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 926
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 035
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 865
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Sytråden del 4
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur