Bukefalos 28 år!

Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

alltså *kapar lite* nu har jag en fråga till er som är mer sulkyerfarna än jag.. jag har, om man kollar senatse starterna, tre tredjeplaceringar (på typ en vecka) men i stallets rad står det bara två.. varför blir det så?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Är senaste trean idag? då har den inte blivit registrerad ännu. Det blir den genom att du trycker på startanmäl på den aktuella hästen. annars vet jag inte..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nej det är det som är så konstigt, har sett till så alla hästars resultat är uppdaterade. Men men, kanske bara har tänkt fel..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ja var dum o skrev innan ja provat lägga ut den. fick ej lägga ut en häst som skulle starta i lopp stod det. men den starta ju IGÅR! jaja.
Det går fortfarande inte!!! fattar noll!
Alla mina hästar som jag har eller fött upp heter något med Allamålas *****
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag lan inte bli liga medlem står det :(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

nää man kanske ska fixa det..bev jumedlem igår eller nåt så förstår inte så mkt ;)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Pröva och tryck på startanmäl på den aktuella hästen. då brukar senaste start registreras och du kan lägga ut den på auktionen..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag tycker du ska köra ett par veckor först.. läs igenom reglerna och så och kom igång.. blir man elitmedlem så är det bara ännu mera att förstå! :)

Den enda anldeningen att jag är elitmedlem är att då får man träningsrapporter! Är jätte smidigt att kunna se vilka som blivit bättre och så..

och så för att kunna vara med i ligot såklart :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag tog hem 2 pensionerade hästar men varför kan jag både träna och startanmla dom eller har jag bara ftatta fek vad en pensionerad hst är?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

en pensionerad häst är en häst som någon inte velat ha mera men har varit för dåligt för att man ska kunna sälja på auktion. Har själv aldrig tagit hem nån.. så jag vet inte riktigt hur det fungerar..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag tog hem 2 och jag trode man inte kudne använda dom till nåt tog bara hem dom för att få pengana.;)

det står den är idålig form men jag ahr då anmält dom till start ändå haha. då det är online kan man ju starta "så länge lampan lyser" haha
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Cämela: Få pengarna? du får inte dom pengar dom sprungit in!

Jag trodde att om man pensionerade så startade men avelskariär, men de gör man kanske inte?
För mig de finns en flik med starta avelskarriär på stona oxå!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mitt nyförvärv vann idag!!!! Köpte henne för att ha som avelssto - A rankad - höll på länge på auktionen då den hela tiden av nån anledning förlängdes (kanske berodde på att man la bud efter fem minuter????).
På dom senaste fem starterna har hon fem nollor i loppen men idag så! Wow hela 6000 kr!!!

Föresten nu ligger en Allamåla-häst ute på auktion. Ska prova de där nästa gång om det uppdateras om jag trycker på startanmäl!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

men man får ju 25 tusen om man tar hem 2 pensionerade hästar om jag inte fattat det helt fel "(under uppdrag)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Sen skulle ja fråga om nån inbiten har koll på hur påängsystemet fungerar i loppen?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

är det inte som på riktigt? har jag då antagit..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 990
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 666
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 694
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Stripbete

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp