Jag tror inte heller att det är ovanligt att det är väldigt mycket man inte klarar av vid vissa sjukdomar. Jag har varit utbränd (är väl fortfarande inte helt frisk, men jobbar heltid) och hade definitivt inte kunnat köra bil i jobbet, bröt ihop av oväntade situationer, klarade nästan inte av att gå längs med trafikerade gator, hade svårt att interagera med andra människor - det blev ofta fel. Tidspress klarade jsg inte alls och minsta krav kunde växa sig väldigt stort. Mitt befintliga jobb var anpassat så att jag i stort sett var där några timmar varje dag och öppnade mailen. Trots detta hade jag väldigt svårt att få fortsatt sjukskrivning godkänd efter ett halvår. På något sätt lyckades min läkare få fram något som ändå gjorde att min sjukskrivning godkändes till sist, men det var nog andra kompletteringen.Jag skulle nog ändå vilja påstå att det inte är så ovanligt om en är utbränd på väg tillbaka/deperimerad/har migrän att det här är svårigheter som en stöter på i jobbet och som innebär begränsningar för vad en klararSen kanske en inte har alla svårigheter samtidigt men jag inbillar mig iaf att jag inte är unik när det gäller varken begränsningar eller motivering från FK där just dessa uppgifter/hinder är sådant som FK menar att det finns jobb som saknar.
FK bedömde ganska länge mig som arbetsför på 100 % på enklare jobb. Funderade då en del över vad jag klarat för jobb. Typ provsova sängar ,som redan nämnts, var nog vad jag klarat på heltid... Tyvärr fick jag aldrig svar från FK vad som kunde varit jobb jag klarat av.