Vilka märken MÅSTE finnas med

Ickiz

Trådstartare
...i en hästbutik?

skriv med allt från kända märken till "mindre" kända. (om ni förstår vad jag menar)

Sv: Vilka märken MÅSTE finnas med

JACSON!!!
Är helt kär i alla deras grejjer typ.
Snygga, praktiska och bra priser!

BR, RG, Mias RS, Equiline, Bucas, Horseware, Chétàk, Hubertus, Dyón, Charles Owen (visst heter det så ehm ja jag är förvirrad, hjälmarna alltså?) o.s.v. Kommer inte på flera på rak arm, men det är vad jag köper iallafall.

Mias, Champion Showring -hjälmarna :p , Frank Baines :love:, Jacson, Horseware, Chetak mfl.

John Whitaker (:D), Horseware, Mias RS, Global, BR, Prestige, Eurostar, Pikeur, Cavallo, Jacson, Dyón och sen kommer jag inte på några fler. Men mycket blandning av mer dyra och exklusiva och även billiga och hållbara.

Equalitylines sortiment (Equiline, HG, Butet, Dyon, Veredus, Charles Owen mm)
Hansbo (Fran Baines)
Horseware
MiasRS
Bucas
Pessoa (Källquists)
Jacson
Borstiq
John WHitaker
Anna Scarpati
BR
Global
KINGSLAND
EQUIPE
Piekur, Eskadron

Jag kom på ett märke som de andra inte har skrivit (vad jag kan se).
Mountain Horse

De från Equalityline
Tolga
Comfortzone
Hw
RG

De från EqualityLine
RG!
Global
Mia's
Horsewear
JW
Jacson
Prestige
Eurostar
Dyón
Cavallo
Anna Scarpati

Sen de där billiga sakerna, typ glansmedel- Foxfire, gummiband och sånt.

Shires
Mias RS
Jacson
Top Reiter
Karlslund
Happy Mouth
Globus
Davis Manufacturing
Boett
Back on Track
Bates
och så vidare... ;)

Jag gör denna fördelningen i stället:

GRIMMOR: Aerborn, Willab Basic, Jacson, Eskadron, Bucas, Walsh, Finn-tack, HG, Dyón, Henri de Rivel

GRIMSKAFT: Willab Basic, Jacson, Eskadron, Aerborn

SADLAR: Zaldi, Stübben, KenTaur, Hubertus, John Whitaker, Equipe, Prestige, Amerigo, Dominus, Bates, Wintec, Tolga, Jaguar, Harry Dabbs, Wellington, Albion, Luc Childeric, Pessoa, Passier, Frank Baines

STIGLÄDER: Från ovanstående + billigare men ändå prisvärda och bra kvalité från t.ex. Jacson, Knights, Henri de Rivel

SADELGJORDAR: Från ovanstående

STIGBYGLAR: Sprenger, Mark Todd, Olympic, Shires, JW, Butet, Kwick-out

SCHABRAK osv: BR, RG, Mia´s RS, Equiline, Mia´s, Lamicell, Anna Scarpati, Global, John Whitaker, Poly Pad, Jacson, Hansbo sport, Eskadron, Pessoa, Horse Saver

PADDAR m.m. från Mattes, AKTON

BENSKYDD: Eskadron, Jacson, Veredus, N.E.W, Olympic, Hampa, Hampa Pro, Dyón, Mark Todd, Amerigo, Globus m.fl.

TRÄNS: Typ från samma som sadeltillverkna + Hubertus, Henri de Rivel, Jacson, Globus, Knights, Cheták, HG

TÖMKÖRNINGSGJORDAR o TILLBEHÖR: Tärnsjö, Cheták

TRANSPORTSKYDD: Mark Todd, Pessoa, Event, Shires, Global

TÄCKEN: JW, Shires, Horseware, Event, Mark Todd, Anna Scarpati, Eskadron, RG osv osv.

Ridkläder från:

John Whitaker
Charles Owen
GPA
IRH
Zippa
Willab
Racesafe
Pikeur
Euro-Star
Cavallo
Petrie
Sarm Hippique
Roping
Blundstone
MH (skor, lite jackor och västar - inga ridbyxor :smirk: )
Musto
Toggi
PK
Kingsland
Kyra K
Schumacher
Horseware
Jacson
Victor Hugo
Equiline
Dyón

Jag vill ha brett sortiment till så pressade priser som möjligt på både märkesgrejerna likväl som det billiga. De billigare grejerna är sådana som jag tycker är mycket prisvärda och som håller och funkar över förväntan bra, där kvalitén på lädret är helt ok och sakerna är bra gjorda, men där funktionen kanske har en starkare sida en design och kvalité. Men sedan vill jag ha bra grejer som verkligen ska hålla år efter år, år efter år! Och som dessutom ska vara snygga, men detta är jag också redo att betala lite mer för. :)

Finn Tack :D

Sen så ska det finnas riktiga grejer som håller, märke spelar mindre roll.

MÅSTE finnas:

Horseware
Equiline
Mias RS
Pikeur
Kyra K
Eskadron
Hansbo
N.E.W.
Roeckl

Naturligtvis till jättebra priser… :angel:

Liknande trådar

Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 162
Senast: cambodia
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 415
Senast: Silje
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka