vilka raser förekommer i

Sv: vilka raser förekommer i

Kelpie kan vara chocolate and tan
 
Sv: vilka raser förekommer i

Dvärgpinscher finns också i den färgen, dock osäker på om det finns någon sådan i Sverige då den färgen inte är godkänd här.
 
Sv: vilka raser förekommer i

saluki, även om det är väligt ovanligt.

Sedan finns det, om det nu är just chokladfärgen man gillar, även chokladgrizzle på saluki. Det är nog ännu ovanligare färg, men det finns ;)
Såhär ser det ut:
DSC_0308.jpg
 
Sv: vilka raser förekommer i

Dvärgpinscher finns också i den färgen, dock osäker på om det finns någon sådan i Sverige då den färgen inte är godkänd här.

Humm, något jag har filurat på tidigare men aldrig fått ett ordentligt svar på.

OM man får för sig och ta in en Dp som är Choklad, får man ut stamtavlor på ev valpar sen? Det borde man väl få?
 
Sv: vilka raser förekommer i

amerikansk cocker spaniel finns, och kinesisk nakenhund med skulle jag tro
 
Sv: vilka raser förekommer i

Är det skillnad på choklad och tan och red and tan?

Annars finns väl
Dobermann
Heelern
Lapsk Vallhund
Australian Shepherd
Border Collie
Kelpie
Tax (vet dock inte om det är GK)
 
Sv: vilka raser förekommer i

Ja, jag menar lancashire heeler. Orkade inte skriva ut hela... alla fattar nog ändå :)
 
Sv: vilka raser förekommer i

oj vad häftigt. Nu har jav verkligen lärt mig något nytt!

olof > ja, det kom med lite för mycket i citatet. Det var bc som fascinerade mig.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 235
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 901
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: ildiko
·
  • Artikel
Hästnyheter Snett igenom är en jättebra ridväg för ryttare på alla nivåer. Men eftersom den används så ofta finns det en risk att hästen lär sig hur...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp