Vilken färg?

Sv: Vilken färg?

Inte för att vara elak eller så men plus du gör som du vill men min första tanke: Vilka "enorma" problem man kan ha :rofl: Är det färgerna och hur de matchar ihop på träningen som är så viktigt eller vad du och hästen får ut av träningen. Tror inte tränaren eller någon annan bryr sig för den delen..
 
Sv: Vilken färg?

Men vilken tråkig attityd, det är väl upp till var och en vad de vill lägga sina pengar på?
Jag tycker det är en självklarhet att se hel, ren och snygg ut på träning, att man inte har grälla färger som skär sig etc. Men så är jag helt extrem också.
Det är mycket trevligare med ett ekipage som ser helt och rent ut än ett som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
 
Sv: Vilken färg?

Ja, och till på köpet är det roligt att få klä upp sig ibland. Jagf örstår inte varför folk bryr sig över huvud taget.

Mne som vanligt på Buke så kan folk inte svara på en enkel fråga.
 
Sv: Vilken färg?

hel och ren var det väl aldrig tal om? snarare varför man måste köpa sprillans nytt för att kunna visa upp sig? Försöker man dölja en "dålig" häst bakom allt pynt?

och ang hej kom och hjälp mig utstyrseln, hur många här rider med schabrak som har stora slitna hål? Inte många gissar jag på iallafall, tror de flesta har fin utrustning redan som man vågar visa upp sig i. bara för det så behöver man inte ha speciell träningsutrustning.. va hemskt på andra träningen, då har ju alla sett det nya schabraket redan. köp ett nytt!!:eek:
 
Sv: Vilken färg?

Men helt ärligt, varför bryr ni er? Jag kan väl få köpa en ny sadel till varje träning om jag vill det. Det är mina pengar, min häst, min träning, min ensak. Det var en enkel fråga om färg, och jag har fått svar på det och har besätmt mig.

Lämnar tråden nu mest för att jag inte orkar diskutera det mer.
 

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 009
Senast: Lydia
·
Dressyr Behöver förnya garderoben. De färger jag har är: vit ljusblå mörkblå olivgrön ljusgrå brun svart röd ljusgrön Förra...
2
Svar
25
· Visningar
5 030
Senast: materia
·
Utrustning Jag ska beställa en säkerhetsväst Racesafe och vill ha en 2-färgad! Problemet är bara VILKA färger?? Hästen är vit och vi har ingen...
Svar
16
· Visningar
1 910
Senast: Hæst
·
Utrustning Har dimblå lindor och matchande schabrak (suede Danrider), samt vita lindor och vitt schabrak m mörkgröna kantband men jag skulle behöva...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Tican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp