Vilken färg på papper?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LLS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 763

Bukefalos 30 år!

LLS

Trådstartare
Hej ni hästkloka!
Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag vilken färg på papper som denna lilla kommer få om jag registrerar honom i SWB.

Han är efter en SWB-hingst och undan en KWPN. Hur tolkar jag deras förklaringar och allt vad som hör därtill? Någon som är mer kunnig än mig och vill dela med sig?

Hej ni hästkloka!
Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag vilken färg på papper som denna lilla kommer få om jag registrerar honom i SWB.

Han är efter en SWB-hingst och undan en KWPN. Hur tolkar jag deras förklaringar och allt vad som hör därtill? Någon som är mer kunnig än mig och vill dela med sig?
Du får gröna papper.

Hej ni hästkloka!

Det beror på om hingsten är visad och godkänd. Kan också spela in vilken stambok inom KWPN stoet tillhör. Är hon tilläggsregistrerad i SWB kan du se på registreringsnumret om hennes stam är godkänd.

Liknande trådar

• Tips på hingstar?
  • Sto e. Niveau
  • Fullblodssto+halvblodshingst?
  • Vilken färg på papper blir detta?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat