Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Calazirya skrev:Jag förstår inte riktigt vart du ville komma med ditt inlägg ?
Du svarade mig på ett inlägg som inte var riktat till dig , jag har aldrog kritiserat dig och din kunskap så vitt jag vet !
Men det var ju precis dethär jag menade, men jag skrev inte precis exakt som du!
Varför skriver du detta till mig ?
Har jag i denna tråd skrivit något som motsäger sig detta du skrivit eller vad ?
Jag hänger i med här heller, vart var du otydlig, vart har jag missförstått dig och vart i detta svar finns förtydligandet ?
/ en någon yr Calazirya![]()
springsten skrev:är i tankarna om att skaffa hund men jag kan inte bestämma mig för vilken ras.
vi bor i hus ute på landet med stor gård och nära till skogen, har 1 katt och 2 hästar. vill ha en hund som kan vara med mig när jag rider så den lär vara lite halvstor för att orka springa med.
inte långhårig (ner till tassarna långhårig) som lossar tonvis med hår, (inte så praktiskt heller när pälsen tovar in sig i kottar och kvistar i skogen) men behöver heller inte vara korthårig. för står ni vad jag menar? träffade en polsk vallhund som var klippt och den var ur gullig, lite korta ben dock..... *river och slite mitt hår* labrador och schäfer skulle också kunna vara något.
hmmm... någon som har något tips?
något speciellt jag ska tänka på?