Bukefalos 28 år!

Vilken ras

Jag och sambon planerar för fullt för att skaffa hund till sommaren/hösten. Jag är väldigt inne på korthårig collie, vilket kanske märks om man läser mina inlägg.... ;)
 
Min egen älskling "Conta" är labbe/border collie, 4 årig kastrerad hane och mina föräldrar har 2 border collies (1 tik & 1 hane) :D!

Tyvärr syns inte hunden på min bild :confused:
 
Har idag bara en SiberianHusky-tik på 5 år.

(Hade fram till för 2 veckor sen även en underbar blandrastik (BeardedCollie-AustraliskKelpie), men hon blev väl för gammal helt enkelt... Underbar hund...)

Men, Huskyn passar mig bra oxå! Ska bara vänja mig vid att bara ha henne... Har ju aldrig haft det så tidigare...
 
Jag har en Grand Danois-tik som är 9 1/2månad och en golden retriever-tik på 13 1/2år :love:
 
En brun dobermann hane på 3 år. Men har bara haft honom i tre månader.

/Maria
 

Liknande trådar

Övr. Hund När ni är redo att köpa hund, hur gör ni? Själv har jag kontaktat några olika uppfödare för att fråga lite i allmänhet och om deras...
2
Svar
27
· Visningar
1 923
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
316
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 662
Senast: Vovve
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 887
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp