Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok, har en globus Clic dressyr...Diabolical_Kitten skrev:Hopp... Passier PSL & Clincher flatbacken
Dressyr... Stubben Avalon, Clincher dressyr & Globus Clic
Globusen har passat på min fd foderponny, men nu när ja köper en egen så får vi se om dom ska säljas....Diabolical_Kitten skrev:Wintecs sadlar är ganska bekväma tycker jag, men den kommer nog inte passa hästen om Globusen passar...
Stubben MF (nyare) gillar jag inte riktigt. Men det kan avra för att den passar inte mina ben. Däremot så gillar jag Stubben Avalon, för den passar mina ben![]()
Har ridit i en County nra grr...vilken upplevelse...pascalle skrev:jag gllar inte alls wintec. har bara rdit i allroundsadeln men tyckte den var HEMSK så red nästan bara barbacka i ett halvår. Men alla andra verkar gilla den...
annars gillar jag:
hopp-forestier nånting
dressyr-county competitior är jättesköna men min favorit är en appaloosa (vet inte vilken modell). den går inte sitta dåligt i!
ok, isabellen ser mkt skön utCapable Case skrev:Winec Isabell är UNDERBAR! JAg gillar den som bara den.. Och Cair sysemet sägs vara väldigt bra för hästars ryggar! Den ger en bra sits och jag tycker man får en bra kontakt med hästen i den.
Sen har jag favvosadel nummer 2 (dressyr det emd) och det är Luc Childeric!Fantastisk sadel att rida i!