Vilken säng?

"Ta din säng och gå" - hade jag som konfirmationsuppgift att gestalta och göra en målning av... :wtf: tro det eller ej men jag blev konfirmerad :p


Oh nej :nailbiting:
Hur var det egentligen med Jesus, de 11 lärjungarna och Maria Magdalena? :angel::o
Den hade vi också, att gestalta. det var enkelt. Däremot gick alla bet på att gestalta avsnittet om surdeg och pepparkorn.
 
Den hade vi också, att gestalta. det var enkelt. Däremot gick alla bet på att gestalta avsnittet om surdeg och pepparkorn.
So konfirmationsuppgift? Jag måste verkligen sovit på religionslektionerna, alternativt hann jag hoppa av konfirmationsläsningen innan vi hann så långt. Trodde det bara handlade om osyrat bröd, myrra, rökelse, lamm, våld och krig. :confused:

Visst ja, det var tydligen problem redan då att få plats på BB.
 
So konfirmationsuppgift? Jag måste verkligen sovit på religionslektionerna, alternativt hann jag hoppa av konfirmationsläsningen innan vi hann så långt. Trodde det bara handlade om osyrat bröd, myrra, rökelse, lamm, våld och krig. :confused:

Visst ja, det var tydligen problem redan då att få plats på BB.
Tror det var surdeg åtminstone. Vi skulle gestalta en bibeltext eller 2 per lektion ( 4 veckors konfirmationsläger), det mesta gick bra men den gick inte bara.
 
Nu ska jag snart krypa ner i min king size sang med rena (nastan i alla fall, jag har bara sovit i dem i tre natter:p) satin lakan. Jag har redan duschat tva ganger i kvall ... det var lite varmt nar jag stannade:p
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Pilot
·
Hemmet Det börjar vara dags för mig att investera en ny säng. Jag har ont i kroppen på grund av några avflygningar i yngre dagar som nu börjar...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
618
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 974
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp