vilken sele till vilken rockard?

V

Visa

har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra? http://www.blocket.se/vi/8367399.htm?ca=2_s

Vilken sele är bäst att ha till denna vagn? Jag ska inte köra på nått speciellt sätt (dressyrkörning, trav eller så) utan bara liksom fara ut och köra som vanligt.

Är det bäst med en travsele till denna vagn då, eftersom att det är en motionsrockard till trav. Eller nå? Jag har ingen aning, vad tycker ni som vet? :p
 
Sv: vilken sele till vilken rockard?

Visa skrev:
har sett en rockard på blocket som jag vill ha! Vet inte om man får kopiera bilden, men länka borde man väl få göra? http://www.blocket.se/vi/8367399.htm?ca=2_s

Vilken sele är bäst att ha till denna vagn? Jag ska inte köra på nått speciellt sätt (dressyrkörning, trav eller så) utan bara liksom fara ut och köra som vanligt.

Är det bäst med en travsele till denna vagn då, eftersom att det är en motionsrockard till trav. Eller nå? Jag har ingen aning, vad tycker ni som vet? :p


Jag tror vagnen kommer sitta bäst med en travsele. man kan ju alltid ha en baksese också om man skulle vilja det! :)
 
Sv: vilken sele till vilken rockard?

Ok tack. Har lite delar av en travsele hemma så det blir ju perfekt! :)
 
Sv: vilken sele till vilken rockard?

köpte du vagnen för den är såld nu?! skulkle gärna se bild på den. även sen när allt är påselat=)
 
Sv: vilken sele till vilken rockard?

Nej den blev såld på två röda! Jag hann inte ringa i tid..

Är det värt att köpa en hudik rockard för 3000 som har nybytta däck? Ska visst vara ganska fräsch.
 
Sv: vilken sele till vilken rockard?

hudlik?
skicka gärna bild på hur den ser ut ungefär för ja missade att se din första bild så ja vet inget om vagnen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 855
Senast: Amaranthe
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 740
Senast: a1agnlju
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 126
Senast: Mezcal
·
Katthälsa Jag behöver skriva av mig känner jag. Har under några dagars tid haft en gnagande oroskänsla över att flytta och inte kunna ta med mina...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: fiao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp