Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vill ha tips på snygga vinterjackor som är bekväma och snygga att rida i. Vilken vinterjacka rider du i vinter???
Är dock på jakt efter en lång jacka, ner till knäna ska den vara.
TackJag rider mycket med väst, men när det är för kallt har jag två olika jackor. En Spooks Greta som är varm och snygg. Sen har jag en Musto parkas som är varm, praktisk och vindtät. Muston har mycket bättre yttertyg, den håller för det mesta, så den passar bättre i stallet.
vilken modell är det på spooks-jackan? Supersnygg!Min Spooks får nog hänga med även denna vintern. Den är lätt, smidig och värmer bra. Är dock på jakt efter en lång jacka, ner till knäna ska den vara. Funderar på Hööks modell som är väldigt snygg och sitter bra, men är tveksam till hur bra den kommer värma eftersom den är lite i tunnaste laget. Men det går iofs att ha en massa kläder under.
Spooksen
![]()
Efter att ha stått ute hela dagen på dressyrtävling i måndags kände jag samma sak.
Drog runt i de lokala ridsportbutikerna i förrgår, men landade faktiskt på Cubus av alla ställen igår och köpte en lite längre jacka (gick till mitten på låren) med skärp i midjan och fluff på luvan. Jakten går även vidare efter en fluffig, lång och riktigt varm jacka -men tillsvidare är jag nöjd med den jackan för ett rätt humant pris på 599kr.
Ridkjol funkar inte eller?
Jag tycker det är praktiskt iom att man kan dra av den vid behov. Jackan är ju liksom bara lång jämt.![]()
Jo det vore helt klart nåt att investera i. Ska spana på det!
trots att jag har långa chaps vintertid så drömmer jag om en termo ridkjol ^_^, väntar bara på att det ska bli omodernt så att man kan köpa en begagnad billigtRidkjol funkar inte eller?
Jag tycker det är praktiskt iom att man kan dra av den vid behov. Jackan är ju liksom bara lång jämt.![]()