Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Sv: Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Mitt är nog mitt fleecetäcke med hals från Sjöhagen Wear.

Mitt illröda schabrak :rofl:

Mina Pegasus Airboots!! De röda... Har svarta med leopardkant också, men om jag måste välje så blir det de röda. :love:

Blir antingen renskinnet eller rempgrimman med tillhörande grimmskaft.

Det måste nog vara ett grönt ullländtäcke som jag fundade på tradera för 60spänn.Tjockt och mysigt samt är jämnt varmt även om det är blött.

*kl*

Det här tränset som jag bara älskar:
nice.jpg
[/IMG]
supernice.jpg
[/IMG]

Min limegröna grimma. Den är inte fin, inte ren och inte så speciell men den är himla bra och sitter perfekt på hästen, dessutom passar han i limegrönt...:)

ett grönt fleeectäcke jag köpte i tyskland för ett par år sedan,har inte sett ett lika bra ng annan stans

Min nya Lami-cell grimma!:love: (capriati)

Jag har två borstar och en hovkrats som jag aldrig skule klara mig utan. Resten spelar ingen störe roll!:smirk:

Mitt älskade gråa Comfortzone fleecetäcke med hals:love: :love: Det är super mjukt o gosigt:)

Mitt jacson reflexländtäcke, snyggt och praktiskt! Mysig fin fleece på insidan. Tyvärr är det för kort för hästen, men jag älskade det täcket så länge jag hade det. Ska köpa ett större snart så fort jag ordnat en sadel.

Kanske mina Eskadronboots med fårskinn, fast de har jag iofs tröttnat på :p

Så jag säger nog hoppsadeln, en HdR :)

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
263
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka