Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seat och Toyota.Och varför?
Jag har inte mycket erfarenhet av olika bilmärken och blev nyfiken av min andra tråd. Har ni ett bilmärke som ni föredrar?
Och vilka är era anledningar till era val? Har anledningarna något med hur bekväma/sköna de är att köra?
Jag med! Har haft både 900 och 93 och älskade dem. Jag som är kort med korta ben satt dessutom mycket bättre i Saab än i motsvarande Volvo. Lånade en Volvo av snarlik årsmodell som min 900 av min dåvarande chef en gång och räckte inte riktigt ner till pedalerna. Satt också riktigt illa i BMW som var den bilen som fanns på körskolan.Jag gillar mina Saabar
Tråkigt nog så börjar det ta slut och jag vet verkligen inte vad jag nästa gång ska köpa för bil.
De är otroligt bekväma att köra och är dessutom bekväma att åka i. Bra upplägg på inredning, trevliga att titta på och prisvärda. Det händer också något när man trycker på gaspedalen![]()
Och varför?
Jag har inte mycket erfarenhet av olika bilmärken och blev nyfiken av min andra tråd. Har ni ett bilmärke som ni föredrar?
Och vilka är era anledningar till era val? Har anledningarna något med hur bekväma/sköna de är att köra?
Min önskan med en bil är att den går.Och varför?
Varför föredrar du Kia framför Toyota? Är nyfiken då jag har varit nyfiken på Kia men inte fått ett tillfälle att köra en. Samtidigt som jag funderat på Toyota då de ska bara gå och gå..Jag älskar min Kia.
Har tidigare haft Toyota, vilka jag älskade tills jag hittade Kian. Har i närtid även kört Corolla men nej. Står fast vid min Kia.
På jobbet kör jag Kia, VW, Volvo och Skoda. Alla elbilar och... Volvon suger i allmänhet (EX30). VW är ok men alla reglage är på helt fel ställen? Brorsans Golf är bättre på det. Skodan är sjukt bekväm och lätthanterlig och enkel. Dock sjukt bred, speciellt med de superstora backspeglarna och jag når knappt att visa kortet för att checka in på arbetsplatsen.
Varför föredrar du Kia framför Toyota? Är nyfiken då jag har varit nyfiken på Kia men inte fått ett tillfälle att köra en. Samtidigt som jag funderat på Toyota då de ska bara gå och gå..