vilket hööks träns?

sassymaddan

Trådstartare
jag tänkte köpa ett nytt vardagsträns från hööks och enda kravet är väl achennosgrimma och typ färgen nut..

vilket träns av höökstränsen föredrar ni/ har ni som ni kan rekomendera?

sedan undrar jag om någon har tränset delfi? och undrar om det bruna lädret blir mörkare?

så har ni några råd o ge mig =)

Sv: vilket hööks träns?

Jag tycker att GM Artimis är snyggt. Men så mycket budget är det ju inte. Mer budget är i så fall Allington. Jag gillar även Donegal.

Delfi är snyggt, men det är en utgående modell från förra året. Så du får skynda dig ifall du vill ha det.

Gold Medal Artemis...
har det själv (både i svart och hasselnöt) och är så nöjd!

Om jag skulle köpa ett träns från hööks så skulle jag köpa Artemis eller Tudor.

ok, men ingen som vet om delfi tränset blir mörkare? för som sagt är de ju lite billigare nu...

någon som har detta?

hur är det i kvaliten?

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300860&deptid=109&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Jag har inte det, men ett CH-träns med vita sömmar från förra året, samma prisklass. VÄLDIGT mkt bättre läder än priset avslöjar! Så tycker jag dock det är med hela Claridge House-serien (har lite av varje), lädret är kanonfint, mycket bättre än läder i samma prisklass.

CH Galway hette/heter det jag har, såg/ser ut såhär (fast jag har ett svart, lånat bilden) http://www.pixbox.se/pic_show_id25686201.html

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 453
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 332
Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker... 2
Svar
30
· Visningar
2 561
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka