Vilket nummer?

Bukefalos 30 år!

alazzi

Trådstartare
Ja, jag är inte så teknisk. Var in på en Telia butik för att ordna sim kort. Det ska börja fungera på måndag trodde säljaren. Men vilket nummer har jag? På kuvertet står det "Ditt mobilnummer: 07"

Ta bort dom där bilderna, det är ej telefonnummer, du ska ej dela dessa med andra
Jag rapporterar inläggen så kan en moderator ta bort dom om dom är snabbare :)

Ta bort dom där bilderna, det är ej telefonnummer, du ska ej dela dessa med andra
Jag rapporterar inläggen så kan en moderator ta bort dom om dom är snabbare :)
Men hur vet jag vilket nummer jag har? På mina tidigare sim kort har ju numret stått i klartext på kortet

Vet ej, när jag skaffade nytt kontantkort för ett tag sen stod det tydligt "Tel nr 073......." på det stora kortet simkortet satt fast i
Och jag vill minnas att det stod "Ditt nummer är XXX" på följebrevet som mitt kort var fastklistrat på. Men det var några år sedan...

@alazzi Det är inte så att butiken skulle ha skrivit i siffrorna efter 07 innan de gav det till dig men missade att göra det?

Kan du logga in på dina sidor hos telia? Där ska du kunna se.

Edit: Har du satt in det i en mobil? Isåfall borde du ev kunna se det under inställningar, vart beror på vilken mobil du har. På iphone går du in på telefon appen via inställningar så står ditt nummer under mitt nummer. På samsung inställningar, om telefonen och så står numret

Senast ändrad:
Det finns på dina sidor om du loggar in hos Telia, det vet jag säkert för jag var inne i appen bara häromdagen för att ladda mitt kort.

Nu har jag lyckats fixa ett kontankortsnummer. Fick felmeddelande på swishen så jag försökte igen. Naturligtvis blev jag debiterad två gånger. Suck.

Vårdcentralen har gett mig ett recept på min medicin ❤️

Suttit i telefonkö 60 minuter till Folksam. Mamma har fått en skada på bilen och hon har ju inget Bank id. Så enda sättet att få kontakt är telefonkö.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka