Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förmodligen kan du inte svara utan att vara spydig eller idiotförklarande.
Varför inte svara vettigt och ge appförslag eller inte bry dig om att svara alls?
Alla är inte så kunniga kring datorer eller surfplattor eller appar. Alla förstår sig inte på hur man söker i forum eller på nätet, trots dom läst instruktioner och försökt. Många i din egen ålder har inte så jättebra koll på det även om du har det.
Vad är nöjet med att svara i trådar där folk frågar om hjälp, om man inte kan vara trevlig någon gång?
TS
Hoppas du hittar någon bra app, är det Ipad eller en android surfplatta du har?
Har själv inte hittat någon bra till androidplatta, trots jag testat flera.
Men då får ju jag undra: varför läser du inte TS första inlägg där det står vad denne har för platta?
Det är ett program som kan läsa Officefiler som behövs, eftersom jag själv har en iPad så vet jag vilka program som finns att tillgå för mig men jag har NADA intresse av att leta runt efter program till androidplattformar. TS behöver ett program som kan läsa Office, tror du inte denne om att klara av att leta efter ett slikt själv?
Övr. Grenar Här är det lite stiltje, det har varit superstressigt på jobb och i klubben samtidigt som hästen är inne i lite tok och spook-period. Så...
Ekonomi & Juridik För ganska många år sedan hade vi en ponny utlånad till en ridskola, där var passen i ett kassaskåp men de stal hela skåpet. Har för mig...