Vilket program för att se mina filmer?

Immer

Trådstartare
Min dator har varit krasslig, och man var tvungen att göra en systemåterställning. Det innebar att en del program försvann, bl a det jag använde för att se filmerna från min egen videokamera. Nu kan jag inte för mitt liv komma ihåg vilket program jag använde...

Videokameran är drygt ett år gammal, en Sony Handycam med minneskort.

Någon som kan hjälpa mig?

Sv: Vilket program för att se mina filmer?

VLC kanske?
Annars är VLC gratis och spelar upp de flesta filer (har faktiskt inte stött på någon fil som inte kan köras på VLC), så jag rekommenderar alltid just det programmet för att titta på filmer.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 010
Senast: cassiopeja
·
Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 924
Senast: Blue
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 911
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka