Vilket sadelmärke??

T

tek

ljusbrun hoppsadel flatback utan märkning i lädret men har en rödaktig "knapp" med ett S på ngn som kan hjälpa mig med vilket märke det är? Det är en ny sadel.
Tyvärr har jag ingen bild!! :crazy:
 
Kolla upp alla sadelmärken som börjar på S... Mer kan jag inte hjälpa dig tyvärr. Fast någon sadelmakare här borde kanske veta...
 
Tack men detta har jag redan försökt med och kan inte finna ngn som stämmer(finns ju dock inte bild på nätet på alla)

Tack iallafall!!
 
Oh, jag vet att jag sett en sådan... Har du någon aning om vilken prisklass den kan ligga i (så kanske jag kommer på vart jag sett den)?
 
Tyvärr kan jag inte prisklassen utan det är just det som är det intressanta (hur mkt man skall betala för en!!)Ngn som vet hur Santa Cruz sadlarna ser ut - kan inte hitta bild på nätet! :crazy:
 
Jag tror att det är en Jacson Santa cruz de verkar ha denna märkning..
Tack och hej :)
 
Fel av mig tydligen ingen Jacson Santa Cruz så frågan kvarstår men jag har dock bild på märket nu.....!! [bild]http://w1.317.telia.com/~u31714046/knapp.jpg[/bild] [bild]http://w1.317.telia.com/~u31714046/stigladerst.jpg[/bild]
 
Re: Puttar upp?

Frågan är då: Jag kan inte se bilderna, du måste lägga ut dom på nätet.

Kram Favina :bump:
 
Sorry!!

De försvann i hanteringen återkommer med bild om en liten stund! :crazy:
 
Bilder

Förhoppningsvis kommer de här
knapp.jpg

sadel.jpg
 
Re: Bilder

och även jag måste sälla mig till skaran som så väl känner igen loggan men inte kan komma på vad det är för ett märke... :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet vilket märke en sadel har om knappen framme vid framvalvet är svart, sexkantig och har ett "N" i guld skrivet på sig?
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Nevermind
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 721
Senast: Mogge
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 259
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Då jag ska bli hästägare igen behöver jag självklart en ny sadel också (maxpris 20 000). Jag ska självklart ta hjälp av sadelutprovare...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp