Vilket träns?

Sv: Vilket träns?

Va bra :D Jag älskar sadeln, ch förmodligen kmmer jag att älska det blivande träset också! Men det ska inhandlas först under GHS... :eek: Men det är typ en månad kvar!!! :eek: ;)

Diana

jag har Dyón The Difference jag tycker de är ett jätte bra träns det har verkligen funkat på mina hästar. för de gör ju att det inte blir samma tryck bakom öroen på hästen, där dom är känsliga. så mina hästar har blivit mycket "finare" i munen när jag började använda Dyón The Difference så jag rekomendera de.

Nu har jag köpt ett Dyón The Difference, efetrsom det passade bäst till min Passier-sadel. (Tolgan passade inte perfekt)

Diana

Liknande trådar

M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: EmelieR
·
O
Utrustning 1: Frank baines (fast svart) kostar 1500 kr typ utan tyglar ( lite väl dyrt för min plånbok just nu) Treadstone träns, fast...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: piggis_83
·
C
Utrustning Tänkte köpa ett nytt träns att ha till vardags, och skulle vilja ha nått som är lite roligare än bara vanligt slätt läder. För en gångs... 2
Svar
35
· Visningar
2 601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka